Alleen maar huilen na vaccinatie?

Onze zoon reageerde amper op zijn vaccinaties, klein beetje verhoging en verder super duf. Dus bij mijn dochter dacht ik hetzelfde traject in te gaan.... echt niet! Die heeft meerdere keren per dag echt krijsend in haar box gelegen, dat het krijsen ook ineens begon. Ook wat koorts gehad en niet te genieten. Dus de hele dag met haar in de draagdoek gezeten zo'n beetje, want dan alleen was ze rustig. Bij ons op het consultatiebureau gaven ze aan dat ze die zetpillen paracetamol van 120 mg mogen hebben, dus die maar gegeven. Die hielpen wel enigszins, aangezien daar wel rustiger van werd. Dus voor de volgende keer dat misschien proberen?

hoi
Mijn dochter is voelt zich ook niet fijn na de vaccinaties maar idd een paracetamol en veel bij je houden is het enige dat goed werkt maar na een dag of 5 weer helemaal de oude 

Dankjulliewel! Heb hem een paracetamol zetpil gegeven en hij voelt zich duidelijk beter! Nog niet de oude maar dat is oké, gewoon extra knuffelen nog deze laatste week verlof met mama ;).

Yes kan zeker.

Lekker een zetpil geven tegen de pijn. Is hartstikke fijn voor hem maar ook voor jullie. Kan ook totaal geen kwaad.

Ik heb er 'spijt' van dit niet gedaan te hebben bij de eerste vaccinaties.
Succes!

Geachte, 

Wij zijn studenten uit het eerste jaar van de opleiding Toegepaste Psychologie op de Hogeschool Leiden. 
Momenteel zijn wij bezig met een attitudeonderzoek. Hiervoor moeten wij een enquête afnemen over een onderwerp die van belang is op de sociale veiligheid. De enquête gaat over het vaccineren van kinderen tot 12 jaar, en is bedoeld voor de ouders die kinderen hebben in deze leeftijdscategorie. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en kan online worden gedaan.
Wij hopen graag van u te horen en of u eventueel interesse hierin heeft? 

Met vriendelijke groet,

Yfke van Haasteren, Marthe Japikse, Elisa Wegman, Evy Kras en Noa Alkemade

Contactgegevens:

alkemadenoa@gmail.com
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RJMPhXjgfkacXoTYLyCKx6sXtV8oqvFGpCMD7AdKNn1UMkZNRTExTlpWN0kzSzRMQU1QNkYxSUtCUC4u

Hoi
onze dochter had dat ook. Toen een zetpil gegeven voor de nacht en ze had heerlijk geslapen. Kan echt geen kwaad en maakt een hoop goed voor zon kleintje en jullie :)

Als je de bijsluiter leest (ja die is er) dan eeet je of dit een normale reactie is of niet. Nu overdag lekker bij je houden, want hij volet zich ziek en dan willen kinderen plakken(aan jouw). En snachts kijken wat voor jullie werkt. 

Mijn zoontje had ook erg last van de eerste vaccinatie, wss last van het plekje waar de prik gegeven was. Als ik daarop iets drukte deed het hem zeer. Na 2 dagen was het over.
Veel fietsen met de beentjes en goed masseren hielp bij de volgende vaccinaties erg goed. Toen heeft hij weinig last meer gehad en weinig gehuild. 

Terug
Bovenaan