Alleen op vakantie met babe!

Ja dat is natuurlijk ook zo...
Gek he dat ik het dan toch spannend vind?
Ik denk dat ik het gewoon een keertje moet doen, dan heb ik er voor de toekomst ook wat meer vertrouwen in. Nu moet ik wel zeggen dat ik me eigenlijk ook geen zorgen maak over de vakantie zelf, maar meer over de reis er naar toe... Het lijkt me best spannend met een baby in het vliegtuig enz, ben bang dat ze straks huilt van het begin totdat we in het apartement zijn! Maar ja, dat is natuulijk een kleine kans. En dan nog, ach, dan ben je er mooi wel haha.
Afrika is idd nog even geen goed idee. Ik ga wel volgend jaar trouwens, maar dan naar Kaapstad. Daar heb je ook geen risico op malaria enz. Een van mijn beste vriendinnen gaat de liefde achterna en voor zeker een jaar in Zuid Afrika wonen, dus die gaan Sol en ik wel samen opzoeken. Maar ja, tegen die tijd is ze al weer een jaar ouder natuurlijk.
Ik zoek weer verder

ja natuurllijk is het spannend. Ik roep dit nu allemaal zo stoer, maar ik zou het ook heel spannend vinden hoor.

wat leuk dat je al een grote reis naar zuid afrika op de planning heb staan. Ik ben ook echt iemand die het liefst zo ver weg mogelijk gaat (met rugzak, zonder plan, haha). ben dan ook van plan om ook met kid(s) dit soort vakanties wel te blijven doen (nou ja, dan wel iets georganiseerder natuurlijk). Alleen missen we nu even het geld voor verre vakanties. we blijven dit jaar zelfs helemaal thuis, snik

Hoi!

Van mij helaas geen tips. Ben alleen heel erg nieuwsgierig naar de reacties. Omdat mijn alleenstaande-status nog zo nieuw en overwacht was, ben ik deze keer lekker veilig met mijn ouders meegegaan. Dan was ik in ieder geval even weg! Maar dta blijf ik ook niet doen. Volgend jaar zal het dus toch gaan gebeuren. En ik zie daar nú al tegenop. Ben niet zo'n held namelijk en al helemaal niet goed in contacten leggen met vreemden. Als de vakantie bijna voorbij is, kom ik een beetje los, haha!
Ben dus benieuwd wat voor tips en binnen gaan komen. Bedankt dat je dit topic hebt geplaatst.
Hoorde laatst wel van een alleenstaanden-camping in Nederland. Er zullen dus wel steeds meer mensen komen die behoefte hebben aan voorzieningen voor "ons soort mensen".......

Groetjes Wendy

hallo,
wat leuk dat je met je kleintje op vakantie gaat!
als je voor griekenland kiest heb ik een echte aanrader voor je, het eiland kos en dan het appartement alex 2.
wij zijn er nu 2 jaar achter elkaar geweest en het is daar grandioos!
het is een klein appartementen complex en met kleine kinderen is het ideaal.
het is er heel rustig kwa verkeersgeluiden maar je zit overal dichtbij, bij het strand en restaurantjes.
het is er ontzettend gezellig mede omdat de eigenaars echt schatten zijn.
bij het complex zit een zwembad en er is een bar aanwezig en je kunt er ook eten.
sávonds kun je best op het teras zitten want dat is maar een paar meter van je appartement en als je de babyfoon meeneemt ben je als er iets is in een paar stappen weer binnen.
ik weet natuurlijk niet of er nog plek is maar dit is echt een aanrader.
groetjes henny

Terug
Bovenaan