Alleen potje :(

D. zondag 1 wil alleen potjes.. Ik krijg het "met de pot mee eten" niet erin. Gemengd ook niet, zelf eten ook niet, eten in potje doen ook niet..

Nog meer tips?

esmay zondag ook 1 haha ,wil ook het liefst potjes,gewone maaltijden die ik bereid zonder zout vind ze niks.
men oudste kids hadden het vroeger ook.
gewoon doorgaan met potjes en dan een paar weken later weer een x aanbieden misschien dat ze het dan wel lekker vinden.
van het cb trek ik me niet zo heel veel aan ieder kind is verschillend en heeft een eigen tempo en smaak .
gr

Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb nooit potjes gegeven.

Ik moet wel zeggen, onze zoon eet de ene avond wel beter dan de andere avond maar wij dwingen hem ook niet om te eten. Als hij niet wil eten dan houdt het op.

Wij proberen er altijd een feest van te maken als wij aan tafel gaan. wij zingen altijd een liedje bij het begin en eind.

Mischien helpt het als je heel enthoussiast reageert als hij iets probeert te proeven. bij ons werkt het in iedergeval.

onze alexander is ook afgelopen zondag 1 geworden.

Succes

Alysha eet hier volop met de pot mee, ik kook net zo als normaal, met zout en kruiden (wel met mate) ze kan daar ook goed tegen. De eerste keer dat ze echt tegenlijkertijd met ons mee at, heb ik het bord voor haar neergezet en mocht ze zelf lekker met de handen eten..wat een heerlijke knoeiboel haha..
Nu eet ze sinds 3 dagen zelf met een lepel :D ook gepaard met veel geknoei haha!!
Nu wil ik gaan beginnen met leren met de vork eten..

Gewoon blijven aanbieden, mischien lust ze het over een paar dagen wel, maar mischien ook pas over een maand..

mijn dochtertje net een jaar wou ook alleen potjes van 6+
sinds kort doe ik het eten wat wij eten in een blender met wat melk erbij en dan is het net zo dun als uit een potje en dan eet ze het sinds kort wel op.
en gewoon kleine stukje groenten leg ik in een bordje en dat wil ze dan ook nog wel eens zelf opeten en mee om kleideren met haar handjes

Hier ook potjes potjes potjes..... Geef haar wel af en toe een boontje, doperwt of wortel..... Komt vanzezlf hoor, mijn oudste eet en proeft alles en wilde ook alleen potjes

Terug
Bovenaan