Alleen potje :(

hier eet ze soms ook wel met ons mee.peentjes vind ze niks terwijl ze dat uit een potje erg lekker vind.ik doe meest aardappel beetje vlees en groente met appelmoes apart geven.als ik alles door elkaar gooit hoef ze het niet.aardappel is ze ook nog niet dol op maar met appelmoes eet ze het wel.

Hier heb ik ook altijd zelf het eten gemaakt en ze eet nu gewoon met de pot mee. Als ze een periode niet wil eten prima, dan halen we het weg en gaan over tot de orde van de dag. Ze wil wel steeds meer zelf eten, dus de aardappelen in blokjes, vlees/vis etc. ALs dat niet gaat krijgt ze gewoon een prakje met appart stukjes vlees.

Als je echt van de potjes af wil dan zal ik het blijven aanbieden en verder geen potjes geven, wel gewoon toetje etc. Op den duur eet hij/zij het vanzelf, maar als je denk ach komt wel lijkt me dat ook geen probleem, blijven aanbieden en op den duur komt het wel.

Hij eet momenteel aardappels met zachte groente zoals broccoli, bloemkool en worteltjes. Ook een half stuk vlees (saucijzen/rundervink) peuzelt hij heerlijk op na zijn prakje!

Wil graag pasta proberen, maar hoe moet ik dat doen met die stukjes....

Terug
Bovenaan