Alleen staan...hoe oud?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Anne-Lynn gaat nu sinds een ruime week steeds vaker alleen staan. Ze is nu net 11 maand oud.
Doe de kleine hummeltjes van jullie die ook? Hoe oud waren ze toen ze voor het eerst alleen gingen staan?
Ben benieuwd..
Gisteren heb ik een foto gemaakt van Anne-Lynn die alleen staat. Ze kwam niet vanzelf midden in de kamer hoor, maar ze bleef er toch een behoorlijk poosje staan ( ongeveer 20 seconden) haha...heel wat voor de kleine meid...

Hoi hoi,

Ons Tess staat nog niet hoor.Maar wat knap van je kleine meid..ze kijkt echt zo van:Kijk mij nou eens!!

Groetjes Kitty en Tess.

Onze Tess staat ook nog niet, ze begint zich wel sinds een paar dagen op te trekken aan alles dus wie weet.

Ze staat er trouwens wel heel grappig bij, zo van "niet bewegen anders val ik om"
Groetjes sandra

Echt een super foto zeg!
Stef trekt zich ook wel een beetje op, maar alleen staan lukt echt nog niet.
Hij zwabbert nogal...haha

Wat zal je trots zijn!
Liefs Annet

nou ook hier nog geen staande meisjes haha
annique zit lekker te spelen en dat vind ze wel prima
af en toe duikelt ze van zittend naar de buik en dan schuift ze achteruit en sinds een dag of 3 wat vooruit , maar dan moet ze wel een doel hebben om op af te gaan
komt vanzelf
groetjes sandra

Wat staat ze er trots bij!!!! Superfoto!

Kian trok zich voor het eerst op vandaag aan de tafel. In de box en bed ging al een tijdje.
Maar alleen staan zie ik hem ook nog niet doen hoor. Maar hij is dan ook nog maar 9 maanden en 3 weken. Van mij mag ie nog ff wachten.
Liefs Nelleke

Wat een leuke foto en wat is ze trots.

Nou hier bijna een jaar maar even van de tafel los staan is alles wat we hier nog gezien hebben.

Maar dat komt wel.

Liefs Ilse mv Danique

Het komt ook allemaal vanzelf wel, maar anne-lynn is vast nog niet de engiste die al alleen kan staan (hoop ik toch) haha....Anders is ze wel een beetje een buitenbeentje...denk ik.
Ach het maakt ook allemaal niet uit...vind het wel leuk om leeftijden een beetje te vergelijken zeg maar...ik heb wel het idee dat anne-lynn overal een beetje vroeger mee is dan anderen van haar leeftijd, (dat zei de arts op het CB ook) niet dat ik die altijd geloof hoor, maar zelf had ik ook zo het idee.
Dus vandaar ff zo'n vergelijking zeg maar...haha....
Maarom een lang verhaar kort te maken...leuk dat jullie kindjes zich al wel optrekken...hihi, zo gauw ze wat meer alleen kunnen heb je wel weer je handen vol, dus hou nog maar even zo zou ik zeggen, haha!

Terug
Bovenaan