Alleen staan...hoe oud?

Nou, ze is sowieso niet de enigste. Yoëll (van Denise) die liep geloof ik al met 10 maanden, dus je hebt altijd baas boven baas.... (niet dat het belangrijk is hoor)

Fabio is nu 10 maanden en één week en staat   net een paar weken aan de tafel. Hij kan zich nog niet zelf optrekken en los staan is er nog helemáál niet bij hoor!
Maar van mij mag hij de tijd nemen hoor, het gaat toch allemaal al zo snel vind ik!

Het komt allemaal vanzelf wel....

Groetjes van Cissy

hoi

Toen tycho 11 maanden was (nu bijna 1...) stond hij ook los en heel kort daarna 1 weekje ofzo rent hij de hele kamer door!!!! LOS!!

xx wen mv tycho

Hoi hoi,

Ik wil je niet teleurstellen maar deze Tess staat ook sinds een week of 2-3 los. De laatste week gaat ze vanuit hurk staan. En vaak op het bed en je dan achter over laten vallen, zo leuk. Lopen wil ze niet hoor, alleen achter haar wagentje.

Ach het ene doen ze snel, het andere langzaam, maakt niets uit, toch??

Groetjes Nanda, mv Tess (17-08)

Hoi,

Mark is nu 11 mnd en een dikke week, en kan nog niet alleen staan.   Wel staat hij sinds een week overal tegenaan, en als je hem bij de handen pakt loopt hij zo weg.   Maar hij heeft nog niet genoeg evenwicht om alleen te staan.

Groetjes Liesbeth.

GO ANNE_LYNN!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirthe ging zelf los staan met een maand of 9. Met 10 maand en een week zette ze der eerste stapjes los en inmiddels (over een paar dagen 11 maanden) loopt ze de kamer rond los.

Terug
Bovenaan