alleen uit eten en alleen slapen

ga vanavond voor het eerst sinds antonio er is uit eten met collega's en papa gaat hem voor het eerst savonds naar bed doen, maak me er eigenlijk best wel druk om, stom he. hoop maar dat antonio gaat slapen. tot nu toe nam ik hem eigenlijk overal mee naar toe (weet niet zo slim maar tja).

Wij nemen Tjerk ook gerust mee. Maar ik heb 1 avond in de 2 weken dat ik alleen weg ga om te darten. Dan doet manlief het. En in het begin maakte ik me ook druk. Nu niet meer en ik geniet van mijn avondjes. Ik werk niet bij een baas dus heb zo toch nog een beetje sociale contacten haahah. Ik zou zeggen geniet ervan en je man kan deze ook wel naar bed leggen hoor. Het lukt met de andere toch ook? hahahaha. Die helpen papa ook wel als het nodig is.

Hier legt papa Jochem vaak in bed omdat ik geregeld avonddiensten draai.....
Heb me er nooit zorgen om gemaakt. Maar begrijp dat je het spannend vind komt goed hoor.....

Logisch dat je het spannend vindt als jij hem normaliter altijd naar bed draagt.

Ik studeer in deeltijd en ben 2 dagen in de week al om 17.00 uur hiervoor van huis. Dus ja, dan moet papa het wel doen! Tim weet niet beter.

Gister heeft alex ook voor het eerst jorn naar bed gebracht. ik moest gister voor het eerst weer naar school.
ik doe hem ook altijd naar bed ....
ik maakte me ook druk, maar ook omdat jorn huilde toen ik weg ging.

kreeg even later sms:
Lieverd, Jorn moest heel erg huilen, was overstuur en ontroostbaar, dacht dit word een drama, maar na de fles is hij als een blok in slaap gevallen. hij slaapt als een roosje. xxx

Dus was goed gegaan!

Terug
Bovenaan