alleen uit eten en alleen slapen

O heerlijk, hopelijk heb je wel een beetje kunnen genieten van je avondje uit.

Ik vind het moeder zijn geweldig maar vind het ook heel belangrijk dat ik af en toe iets voor mezelf kan doen zonder kids. Ben echt niet elke week de hort op hoor maar af en toe even iets leuks plannen met mijn man of vriendinnen vind ik toch ook wel echt belangrijk. Wil binnenkort eigenlijk met mijn man een weekendje naar Berlijn, Parijs of Rome even tijd voor ons 2.

Groetjes Anne

Ik vind die avonden die ik weg ben voor mijn studie ook best fijn, hoor. Even de boel de boel laten thuis, even niet meer alleen maar mama/huisvrouw/echtgenote zijn, maar gewoon Ingrid. En op een plek zijn waar ze me ook alleen in die "rol" kennen. Als studente dus.

nou damens het eten zonder kids was heel erg fijn, even geen eet door let op zit stil
op een gegeven moment belde mn man of ik al naar huis kwam want antonio wilde niet slapen als ik al naar huis kwam ging hij geen rondje rijden. toevallig waren we net aan het afrekenen maar heb me dus wel naar huis gerend, toen ik thuis kwam lag hij op zn borst te slapen, wilde toen gaan kolven. zei manlief leuk je kunt hem beter de borst geven want hij heeft de fles niet gehad. ik hoezo niet???? nou gewoon daarom niet was er eigenlijk best wel door geirriteerd moet ik eerlijk zeggen. uiteindelijk aangelegd en hij at gulzig.
helaas wel een spooknacht gehad, hij was van 3 tot 6 wakker, huilde, lachte gaf me kusjes ben dus echt kapot.

helaas moet ik vanavond weer weg en moet papa het weer doen maar zie daar nus na gisteren wel weer tegen op. hopelijk krijgt hij nu wel een flesje, ga zo mn moeder maar bellen want daar is hij nu of ze hem de fles wil geven voordat ze naar huis gaan.

en damens idd tijd voor jezelf is erg lekker, is goed om met iets anders bezig te zijn dan alleen kids en huishouden. was er gisteren echt aan toe

nou maar nu geeft tie die fles wel hoor geloof mij maar haha.
Maar het is wel een vervelende nasmaak na zo'n gezellige avond.
Maar heb vertrouwen mannen pakken het nu eenmaal anders aan en spreek uit ervaring die van mij legt ze gemiddeld 2 keer in week op bed omdat ik ben werken dan....maar komt altijd goed maar was de eerste keren ook uitzoeken hoor!
En als ik in het weekend overdag werk haha dan is het hier vaak een zooitje hihi maar de kindjes zijn altijd blij en tevreden dus tja wie ben ik.
Kom op he komt goed vanavond!

liefs louise

Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik heb een tijdje een paar avonden in de week savonds gewerkt. Toen mijn man haar de eerste keer in bed zou leggen was ik kei zenuwachtig.
Op zich was het wel goed gegaan, maar ja, ze merkte wel dat ik er niet was. Dus het duurde even voordat ze in sliep viel.
Maar ja, ooit moet de eerste keer zijn...

Terug
Bovenaan