alleen vruchtzakje iemand ervaring hiermee

hallo meiden

vanochtend onze eerste echo gehad
er was alleen een vruchtzakje te zien het kan 2 kanten op had de gyn gezegd of je bent nog geen 6 weken zwanger vruchtzakje groote was 5weken 3 dagen
of een miskraam
weet echt niet meer wat we n u moeten denken
kwam thuis en heb alleen maar lopen huilen als er iemand belde of langs kwam hetzelfde verhaal nu gaat het iets beter
op internet wat zitten lezen
posi en negatief
heeft er iemand ervaring mee
hoop op reacties
oja over 2 weken terug komen voor een echo
 
Bij de eerste echo was ik 5 weken en 3 dagen en heb ik ook alleen een vruchtzakje gezien en nu al weer bijna 4 maanden zwanger. Was gewoon nog te vroeg om wat te zien denk ik hoor!!

Liefs
 
O, wat onzeker voor je.......
Het is iets waar ik ook bang voor ben als ik over 2 weken een echo krijg, maar heb het dus nog niet eerder meegemaakt.
Ik duim voor je mee dat het gewoon nog te vroeg was. Sterkte, meid!!!
 
Hoi,

Ja ik heb het ook gehad bij mijn 2de zwangerschap, daarom ga ik nu pas met 8 weken zodat ik zeker weet dat ze iets zien.

Ik was toen 6 weken, we gingen voor een echo en toen zagen we alleen een vruchtzakje, arts vertelde gelijk dat ik er maar vanuit moest gaan dat het een miskraam werd. Ik moest 2 weken later maar terugkomen.

Toen zagen we een kindje met een hartje wat klopte. Maar heb 2 weken lang alles wat maar te zoeken was op internet opgezocht.Ik was zo onzeker.

Heb toen een gezonde zoon gekregen.
 
Wat fijn dat het bij jullie goed ging, Nynke80.
Ik wou ook niet zo'n hele vroege echo (ook al popel ik ;-)), omdat ik ook bang zou zijn dat er niets te zien zou zijn.
 
Helaas heb ik wel een negatieve ervaring.
heb een echo gehad met 6w2d en bleek ook leeg.
2 dagen later een MK helaas... Nooiut geen pijn gehad (geen krampen oid) ineens was er bloed. Nu gelukkig weer zwanger en heb sterk het gevoel dat het nu wel goed gaat. Alles voelt anders aan nu.
Hoop voor jou dat et toch gewoon te vroeg geweest is.
Ik heb bewust pas een echo met 8 weken nu om de kans op teleurstelling nu zo klein mogelijk te houden.
Sterkte!
 
Nou dat hangt er een beetje vanaf.

Heb je bijv met ovulatietesten gewerkt? Zo ja dan weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad en dus ook hoever je bent. Heb je een positieve test gehad voordat je ongi werd of juist wat later?

Als je dat allemaal niet hebt gedaan dan weet je inderdaad niet zeker of je 6 weken bent en dat is 4 dagen afwijking niet extreem hoor. Dan kan dit nog alle kanten. Bij 7 weken was ik 7 weken en 2 dagen en zaten ze er ook 2 dagen naast. Met 9 weken klopte het wel en met 11 weken liep ik voor. Dus ja dit kan nog alle kanten op. Maar als je zeker weet dat je 6 weken moet zijn dan zou je inderdaad nu meer moeten zien.

Sterkte
Lies
 
Terug
Bovenaan