alleen vruchtzakje iemand ervaring hiermee

bedankt voor alle reacties
heb niet met ovulatietesten gewerkt
ze gaan uit van je eerste dag van je laatste menstruatie die was 17 augustus zou nu 9 weken zijn gingen daar al niet vanuit maar van bijna 7 weken
nu wel een hele erge spannende en hele lange 2 weken
 
hoi,
ook ik heb dit bij deze zwangerschap (3e) gehad.....was toen bijna 6 weken zwanger.....in het ziekenhuis hebben ze te vroeg gekeken, wel een vruchtzakje, maar nog geen vruchtje te zien, ben nu alweer 5 maand zwanger............., maar ze hebben daar wel meer gezegd tegen mij in het ziekenhuis, 't zou buitenbaarmoederlijk zijn, 't zou een miskraam worden, omdat ze 'vocht' op de echo zagen.........naja en moet je nu zien! beetje vertrouwen houden, hoewel ik heel goed begrijp dat dat heel moeilijk is! wens jullie heel veel sterkte!
lfs!
 
Hoi,

Helemaal uitgaan van de 1e dag van je laatste menstruatie kan je niet...Het is zo afhankelijk van wanneer je je eisprong hebt gehad en bevruchting heeft plaats gevonden. Dus het kan best zo zijn dat je minder ver ben dan dat je zelf dacht, waardoor er idd nu alleen nog een vruchtzakje te zien is.
Bij mijn 1e en bij deze zwschap ben ik beide keren ook later uitgerekend dan dat ik uit zal gaan van de 1e dag van de menstruatie. Bij de 1e bleek ik 3 weken minder ver te zijn, en bij deze zwschap 1,5 week.
Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan..
 
Helaas nog een nare ervaring, maar zoals je leest kan het beide kanten nog op gaan en je verloskundige was nog niet zeker. Bij mij werd vorig jaar november gezegd dat ze zo goed als zeker wist dat het niet goed zal zijn en moest ik over twee weken terug komen. Twee weken onzeker en toen de klap: er zat niets. Ze verwachten dat het zelf wel zal afkomen, en we hebben het geprobeerd met afdrijf-tabletjes die je moet inbrengen. Uiteindelijk met 10 weken curretage gedaan op 23 dec.

Inmiddels wel alweer vijf maanden zwanger! Mocht het gelijk weer proberen als ik hersteld was van Curretage.

Succes met wachten, toch proberen je zinnen te verzetten! Hopelijk loopt het voor jou beter af!
 
Terug
Bovenaan