alleen vruchtzakje op echo...

Hoi Jeanette, ik mocht zo snel voor een echo komen omdat ik al twee keer een miskraam heb gehad. Voor beide miskramen hadden we met acht weken een goed kloppend hartje gezien. Ik mag nu vrijdag (8w2d volgens eigen telling) weer komen voor een echo, maar zelfs als het dan goed is ben ik nog niet gerust erop.

Vooralsnog verlies ik geen bloed en heb ik wel zwangerschapskwaaltjes, dus we geven de moed niet op!

Liefs, qwebbel
 
Hoi gwebbel nou ik moest voor een echo op 12 weken in augt en ook een leeg vruchtzakje dus,helaas groeide er niets in maar was wel zwanger..
Dus heb een miskraamgehad en werd 2 dagen erna gecurreteerd,hoop dat het bij jou anders is maar 7 weken ai zou kunnen dat je een late eisprong heb en bv 5 weken ben.Laten we hopen dat de andere echo wel wat te zien is.

liefs claudia
 
Hoi Quebbel,

Bij mijn eerste echo kreeg ook ik alleen een vruchtzakje te zien, ik was geen 6,5 weken, maar 5,5 en er was geen hartje te horen zo vroeg. Een grote domper want bij een eerdere zwangerschap groeide het niet en heb ik een curettage gehad. Ik mocht nu na 2 weken terug komen. Ik had een heel klein beetje bloedverlies gehad. Echter afgelopen week had ik helder bloedverlies, dus dacht ik dit moet een miskraam zijn, mijn humeur kelderde. Ik mocht langskomen voor een controle-echo en wat bleek er was een vruchtje met kloppend hartje! Totaal niet meer verwacht.  Ik hoop maar dat het verder goed doorzet en dat dit bij jou ook gebeurt. Het kan dus allemaal wel. Je word alleen regelmatig op het verkeerde  been gezet.

De afgelopen zwangerschap heeft geresulteerd in  een prachtige dochter.

Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.
.
 
Terug
Bovenaan