Alleen zwanger

Hallo,
wij waren al uit elkaar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.
echt blij was ie er niet mee hij zegt van wel maar ik zie en hoor hem bijna nooit toont ook geen interesse in mij en de baby zijn ouders vinden het wel leuk mijn vader wil me niet meer zien en mijn moeder is ook niet echt betrokken ik moet zeggen dat het me wel vies is tegen gevallen om alleen zwanger te zijn je kunt het niet echt delen met iemand.

maar ja we zijn wel sterk genoeg om het alleen op te voeden dat weet ik zeker
als je het leuk vindt om te mailen mijn adres is ruiters8@hotmail.com

succes suzanne 31 weken zwanger
 
Hoi Petra,

Ik heb een beetje hetzelfde gehad. Ik was ook overtijd en bleek zwanger te zijn. Ik was zelf heel erg blij, maar wist niet hoe m'n vriend zou reageren. We waren net onze relatie weer rustig aan het opbouwen, want we waren ruim een half jaar uit elkaar geweest. Zijn eerst reactie was helemaal geweldig, maar de drie volgende dagen heeft hij niets meer tegen me gezegd. Hij wilde dat ik het weg ging laten halen, maar dat was voor mij geen optie. Ik heb dus ook heel erg moeten nadenken of ik het alleen zou kunnen en ik weet zeker dat ik dat gekund zou hebben. Het is gelukkig niet nodig, want na een paar weken is hij redelijk bijgedraait. Het heeft wel een hele tijd geduurt en hij vindt het af en toe nog steeds niets, maar we zijn nog bij elkaar en we komen er wel uit.
Misschien moet je hem gewoon even de tijd geven om eraan te wennen. Hij gaat er misschien anders over denken als jij besluit om de baby te houden dat heeft bij mij wel gewerkt. Ik wens je heel veel sterkte in deze toch wel vervelende tijd.

Liefs, H.
 
Hij zal nog wel drie keer van mening veranderen, veel mannen reageren nou eenmaal compleet anders op zo'n bericht dan vrouwen. Het zit ook niet in hun lijf en zij hebben ook niet de hormonen. Maar het is heel goed dat jij voor jezelf uitmaakt of je het kind wil houden, los van zijn mening. Het is heel jammer dat je ouders niet meer leven, maar je hebt vast vrienden of andere familie om je heen die je wel willen steunen. Mijn ervaring is dat je een compleet nieuw netwerk krijgt als je een kindje krijgt dus ik zou me daar ook niet teveel zorgen over maken. Over een jaar ben jij gewoon een heel gelukkige moeder met het mooiste kind van de wereld, focus je daar maar op.
Sterkte
 
hoi petra,

hoor eigenlijk nog niet op deze site, maar was ff aan t snuffelen en zag je berichtje!

ik kom zelf wel uit zuid oost brabant, maar zit niet in jou schuitje en ben wat jaartjes jonger dan jou (26).

Wat ik je heel graag wil zeggen is: kies voor jezelf en je babytje in wording!!!
het spijt me dit te moeten zeggen maar ik vind je vriend een egoist! dit had hij voor die tijd toch al kunnen bedenken?? en je begint toch niet aan kinderen als je relatie al niet lekker loopt???

meid, ik wens je alle geluk van de wereld! laat dit geluk je niet afpakken!
het is wel zijn eigen vlees en bloed waar hij zo laconiek over doet!!
mijn vriend en ik zijn er al een hele lange tijd mee bezig om dit wonder ooit te mogen meemaken! wat denkt hij zich wel niet!!!

succes met je keuzes!
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan