alleen

Hoi Jada,

Nog een toevoeging aan mijn berichtje van vanmorgen.
Het scheelt ook als je dingen voor jezelf kunt doen. Een hobby of zo. Ik ben toendertijd op naailes gegaan. Lekker truttig, maar dan heb je overdag wel dingen te doen. Eva zat er soms bij of speelde om me heen.
Enneh een mamafiets is prachtig, maar een fietsstoeltje kan op iedere fiets! Kan Jayden al goed los zitten? Dan kan hij voorin in het stoeltje. Windschermpje erbij en gaan!

Liefs, Karin

Hoi,

ik  ben ook altijd overdag alleen met de kinderen maar van eenzaamheid is geen sprake. Toen onze oudste negen maanden was zijn we van de randstad naar Drenthe verhuisd en daar kende ik helemaal niemand, maar ik heb me nooit alleen gevoeld. Weer of geen weer, we gingen naar buiten. En vaak op de fiets weg. is het koud dan doen we een musts op, sjaal om en wanten aan en regent het dan doe ik bij de kleintjes een regenponcho aan die ik lekker ruim heb aangeschaft zodat ze er helemaal onder kunnen en ik trek zelf wel een regenpak aan. Een auto hebben we niet en mis ik dus ook niet.

Wat een voorganger al schreef is waar, als ze straks naar de psz en school gaan leer je zoveel mensen kennen en je kan muziek op schoot of babyzwemmen gaan doen. Of spreek gewoon eens een buurvrouw met kleine kinderen aan.

Groetjes van Marloes

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 15:22:13'));

Hoi,

ik  ben ook altijd overdag alleen met de kinderen maar van eenzaamheid is geen sprake. Toen onze oudste negen maanden was zijn we van de randstad naar Drenthe verhuisd en daar kende ik helemaal niemand, maar ik heb me nooit alleen gevoeld. Weer of geen weer, we gingen naar buiten. En vaak op de fiets weg. is het koud dan doen we een musts op, sjaal om en wanten aan en regent het dan doe ik bij de kleintjes een regenponcho aan die ik lekker ruim heb aangeschaft zodat ze er helemaal onder kunnen en ik trek zelf wel een regenpak aan. Een auto hebben we niet en mis ik dus ook niet.

Wat een voorganger al schreef is waar, als ze straks naar de psz en school gaan leer je zoveel mensen kennen en je kan muziek op schoot of babyzwemmen gaan doen. Of spreek gewoon eens een buurvrouw met kleine kinderen aan.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Ik lees dat jij een regenponcho hebt voor op de fiets. Nu zoek ik dat ook al een tijdje want we wonen tenslotte in Nederland dus je weet maar nooit. Nu zag ik er laatst wel een voor een kindje van 3 tot 7 jaar. Dit leek me wel erg groot. Weet jij nog (ik hoop het) waar je hem hebt gekocht en voor hoeveel jaar die van jou is. Kan het voor een kindje van bijna 10 maanden (wel wat kleiner als gemiddeld) met een poncho voor een kind van 3 jaar.

Groetjes
Inge

Hoi,

ik heb ze gewoon bij de Hema gekocht (ik ben gek op de hema) en kocht toen ze net op de fiets gingen maat 110, zodat ze er lekker in konden groeien en zich erin konden verstoppen zodat ze droog bleven. Ze waren van Jip en janneke.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Oke daar heb ik inderdaad nog niet gekeken. Ga ik snel een keer proberen te doen.

Bedankt voor de tip. Weet je nog op wat voor een maat kleding jouw kinderen zaten toen je ze die van maat 110 aan deed. En weet je of ze ook een kleinere maat hebben. Maaike heeft nu net maatje 74 en ik wil er eigenlijk aan het eind van de maand een hebben omdat we dan een weekje weggaan en ik mijn fiets dan mee wil nemen.

Sorry voor alle vragen hoor maar jij weet altijd ontzettend veel en ik had het hier al aan een paar mensen gevraagd maar niemand heeft een poncho omdat iedereen thuis blijft als het regent of als er regen voorspelt is en dan denk ik bij mezelf dan kan je in Nederland nooit gaan fietsen want er wordt altijd gewaarschuwd voor regen.

Groetjes
Inge

Ja mijn oudste had ook maat 74, dat weet ik nog omdat hij op de foto's van de eerste keer op de fiets een skipakje wat ik nog steeds heb aan had. Zodoende. Ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden hoor. Daarvoor zijn we hier toch met zijn allen, om elkaar te helpen.

groetjes van Marloes

Hoi marloes.

Altijd fijn dat je hier gewoon je vragen kwijt kunt. Als je voor het eerst moeder wordt ben je soms zo aan het zoeken en dan is een ervaring of idee van een ander soms zo waardevol.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan