alleenstaand

Ik zou momenteel niets op papier zetten, want dan zit je vast! Jij als moeder kunt de touwtjes in handen houden en laat hem eerst maar bewijzen dat het geluk van zijn kind belangrijk voor hem is en dat hij die zorg aankan. Als hij dat heeft aangetoond is het vroeg genoeg om zaken op papier te zetten, maar aan zo'n weifelaar zou ik geen verplichtingen willen hebben! Succes!
 
Als er niet goed gecommuniceerd kan worden dan is het juist van belang dat zoiets als een omgangsregeling duidelijk op papier komt te staan. Ik ben het dus niet eens met Caroline die schrijft dat je geen verplichtingen met hem moet aangaan. Die heb je nl. wel. Het is en blijft de vader en daar heeft een kind recht op.
Indien je er onderling niet uitkomt dan is het een goede zaak om een advocaat te raadplegen, nogmaals regel het goed voor je kind en voor jezelf dat geeft rust voor jullie beiden.
 
Ja dat is dus moeilijk want wat is 'goed' voor mijn kind? een omgangsregeling want hij heeft het recht op een vader? En dan als gevolg dat vader zijn afspraken niet nakomt, alcohol nuttigt (hij is alcoholist), de zorg niet aankan alleen (zoals hij zelf nu al aangeeft ) is dat het beste voor mijn kind? Dat vraag ik me dus af. Ik wil mijn kid zeker niet zijn vader ontnemen maar ik zit echt in een dilemma
 
Terug
Bovenaan