Alleenstaande moeders??

hoi ik ben ook alleen staand moeder mijn vriend heeft mij letterlijk op straat gesmeten     en gezegt dat ik in me kindje kon stikke.
toen ik 7 weken zwanger was.
woon nu bij me ouders thuis.
ik had 3 jaar een relatie met hem.
maar ben blij met mijn kleintje das zeker en hij mag lekker weg blijven.
ik red me wel.
ik ben niet gepland zwanger geworden ik slikte gewoon de pil maar ja soms is dat niet genoeg.haha maar heb er zeker geen spijt van.

dikke kus vero

hallo alleenstaanden.
ben wel opgelucht met dit bericht. Niet zo leuk maar ben dus gelukkig niet de enige alleen staande op de wereld die zwanger is.
De vader van mijn kindje staat er niet achter en is zich rotgeschrokken. Ik eigenlijk ook wel maar goed, we waren er samen bij. het is niet zo dat ik het stiekum in mijn eentje heb geregeld.
Hij vind het doodeng en is erg bang dat het zijn leven (als wilde vrijgezel) zal aantasten.
Ik kan het best zonder hem, ondanks de rot reacties van mijn familie en omgeving. 'je moet een man, hoog inkomen etc etc' hebben om een kind te mogen opvoeden. Pardon? Is dat zo? Nou ik heb genoeg voorbeelden waarin dat niet zo is. En juist niet zo. Stellen die ondanks alle ruzies toch maar bij elkaar blijven voor het kind, waarbij het erg onveilig is voor een opgroeiend mensje.
Maar goed, ik was vandaag in het ziekenhuis en zie dan al die stelletjes en zit dan toch in de libelle te lezen, tegelijkertijd ook wel wat jaloers. In mijn eentje is het best zwaar. En ben me trouwens ook rot geschrokken van die (sorry) lelijke dikke buiken. Zo dik wil ik echt niet worden. Help.
Geloof dat de vader me nog steeds een abortus wil laten doen, maar jammer voor hem, want dat gaat niet gebeuren.
sterkte dames.
buurmeisje

hoi buurmeisje.
RUG RECHT EN KIN OMHOOG!!!!
laar zien aan iedereen dat jij het best kunt want dat kan je ook echt, wacht maar af dat heet een moeder instinkt komt heus wel goed hoor.
en laat anderen maar denken en zeggen jij moet genieten van deze periode het is mischien wel het mooiste wat jou kan over komen.
wees straks trots op die lelijke dikke buik.
dan staan de gene met hun comentaar straks lekker met een mond vol tanden en hebben   ze er spijt van dat ze er zo over denken.
geloof me jij kan het!!.

succes en geniet oke
dikke kus vero

Hoi aanstaande moeders,

Ten eerste mijn excuses dat ik niet eerde heb gereageerd, maar mijn internetverbinding thuis heeft het begeven, ik ben nu een beetje ilegaal ingelogd op het werk.

Ik wil jullie eerts hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes, ik probeer zo snel mogelijk iedereen even persoonlijk te beantwoorden, maar op het werk is dat een beetje moeilijk!

Ik probeer vanavond nog even in te loggen, tot horens, liefs Teiger.

Lieve Bianca, MM, Bebek, Vero en buurmeisje,

Ik wil nog even iets zeggen, ik weet dat het ons gaat lukken omdat we 100% achter ons kleintje staan, wat andere er ook van vinden!!. Ik moet 4 december weer naar het ziekenhuis voor een echo en mijn moeder gaat gezellig met me mee!! vond het nog een hele eer ook...

Nog een klein vraagje, ik ben al druk bezig met namen maar alleen een keuze maken vind ik best moeilijk en aan min familie vragen, die zullen niet snel hun voorkeur uitspreken. ik heb een dochtertje van 2, zij heet Isa, ik hou van korte namen wat vinden jullie hier bij passen.... eindelijk weer eens een leuk moeder onderwerp.

Ik hoop iets van jullie te horen, veel liefs

Gezellig dat je moeder met je mee gaat voor een echo. Mijn moeder was er ook bij met mijn eerste echo en dat was een heel bijzonder moment, dan zit je toch even met drie generaties in de kamer...
Bij mijn 20 weken echo zijn mijn twee beste vriendinnen mee gegaan. Gelukkig was de uitslag goed en zijn we lekker taart gaan eten met zijn allen, heel gezellig! Ik vond het wel leuk eigenlijk, zo vrouwen onder elkaar, we zijn daarna ook meteen gaan shoppen en toen heb ik mijn eerste baby kleertjes gekocht... Leuke momenten zijn dat en gek genoeg heb ik een man toen totaal niet gemist....
Tsja over namen... Ik ben zo stom geweest om in het begin heel open over namen te praten. Ik vond het hele baby idee toen nogal abstract omdat ik verder geen echte zwangerschapsverschijnselen had en heb me daarom ook niet  gerealiseerd dat het best vervelend is als mensen jouw voorkeur voor namen al kennen... Ik had gewoon zoiets van dit vind ik leuk en dat ook enzovoorts, en nu weten dus al een heleboel mensen het! Ik ben onlangs begonnen met een tegenoffensief. Ik heb tegen mijn familie en vrienden gezegd dat ik een heleboel leuke nieuwe namen heb verzonnen dus dat het zeker heel anders gaat worden dan ze verwachten, haha. Ik heb geen idee nog maar we zullen zien! Ik vind Isa trouwens een hele lieve naam, erg leuk maar ik zou echt niet weten wat daar zo bij past... Namen zijn zo persoonlijk!
Veel succes met je aankomende echo en rest van de zwangerschap!
Liefs Bebek

hier wat namen haha korte:
jongen : max - tijs - sam - roy - boy - pim- stein - lex -

meisje : sara - julia- liose - noel - desi - ilse- roos- nicky- esmee

maar je kunt ook even op www.babybrabbel.org kijken daar heb je een namen woorden boek.

ik maak er geen geheim van mijn dochter gaat phileine heten ik hou van lange apparte namen.
ik heet zelf veronique ook lang en appart hahaha.
nou succesa er mee.

dikke kus vero

Terug
Bovenaan