Allemaal bedankt! Nu thuis..

Jeetje meid, wat heb jij het voor je kiezen gehad!!
Ik lees je verhaal met kippevel en vooral veel bewondering voor jou!
Zo zie je maar weer dat je meer aan kunt dan je denkt.. Maar weet niet ofik dan nog zo positief kon zijn als jij...

Maar ondanks je positieve instelling, je hebt ongeloofelijk veel meegemaakt in zo'n korte en zowiezo al emotionele tijd dat je dit de komende tijd rustig moet verwerken en zorg dat je goed je rust neemt. Ga nu dubbel proberen te genieten samen met je gezinnetje en laat je maar goed verwennen....

En nog een ding,hoe durven ze te zeggen "je hebt toch al en gezond kind"!!??????

Meid, geniet samen met Roger van jullie 2 pracht kinderen..

groetjes Pally mv Chloë en Rowan

Lieve Esmé,

'Het is wél een goede ruil.....'   schrijf je En dat zal bést zo zijn, maar meisje je krijgt het toch echt niet voor niks he.

Ik hoop toch zo voor je dat jullie allemaal snel opknappen, kunnen (blijven) praten en dit min of meer achter jullie kunnen laten. Maar ga eerst maar eens een lichamelijk opknappen, dat is de basis en ik hoop écht voor je dat je niet meer naar deze 'prutsers' terug hoeft. Want ook van dat verhaal over het neusje van Gwen doen je toch met het kippenvel op je armen versteld staan zeg,

Dus vanaf hier heeeel veel sterkte met aansterken en met verwerken en met ondanks alles, genieten van je gezin!

Liefs
Susan

Hoi Esmé,
Hoe gaat het nu met je? Heb je het idee dat je al een beetje opknapt? Hoop het zo voor je...dat je straks lekker met de kids naar buiten kan, dat zal je ook vast goed doen.
Ik zeg het nog maar eens: laat je niet teveel leiden door andere mensen (lees: bezoek), neem je tijd voor de dingen die jij belangrijk vindt, jij, Kay en Gwen en natuurlijk Roger gaan nu voor alles hoor!
Beterschap gewenst!
Ellen mv Julian

Hoi Esmé,

Ik heb wel meegelezen met je hele verhaal, maar had nog niet gereageerd, sorry... Ik wilde even kwijt dat ik het ongelofelijk vind wat er allemaal mis is gegaan (dit moet toch wel het slechtste ziekenhuis van Nederland zijn!), maar dat ik het helemaal ongelofelijk vindt hoe sterk jij eronder blijft. Knap hoor!

Ik hoop echt zó dat je vanaf nu echt aan je herstel kunt gaan werken, eerst lichamelijk en dan geestelijk. Dit soort toestanden gaan niemand in de koude kleren zitten... Ik denk dat heel veel knuffels met die twee prachtige kinderen van je een goed medicijn zullen zijn...

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Zo he, Esmé! Ben ff anderhalve week op vakantie. Weer thuis forum bijlezen en dan lees je dit!!!!! Nou, wat een vreselijk verhaal, goed dat je het allemaal op kunt schrijven en toch nuchter naar kunt kijken! Die kids van je hebben toch echt een megasterke mama! Hoop dat je het allemaal een plek kunt geven en vooruit kunt kijken! Heel veel sterkte met je herstel! Let op jezelf he!

Lisenka mv Tessa en Meike

Terug
Bovenaan