Aller aller laatste loodjes, wie ook?

<p>Vandaag 40.2 weken zwanger. Helse zwangerschap gehad met o.a. dreigende vroeggeboorte en nu zit ik dus alsnog te wachten. Frustrerend want ik kan echt niks meer. Heb al weken wat ontsluiting, ben inmiddels al 2 keer gestript, maar nog geen baby in zicht. Wie zit er ook in de klaagmodus van de laatste loodjes, of heeft een verhaal dat zij tóch voor de 41 weken bevallen is? </p>

Ellende hè? En al die appjes: ben je al bevallen? Lig af en toe gewoon in m'n bed te huilen van ellende. Wil niet meer! Maar goed, geen keuze, of nouja wel, maar dan wordt het een inleiding. En dat wil ik liever niet.. 

Hier ook, 40+4. Ik probeer gewoon m'n dagelijkse bezigheden te doen, maar elke ochtend wakker worden met nog steeds  geen weeën stelt me wel beetje teleur. Wil gewoon al m'n baby in m'n armen. :))
Laten we gewoon volhouden, nog heel even!

Scheelt wel als je gewoon nog dingen kunt doen. Ik kan niet meer dan 3 meter strompelen en slapen lukt vrijwel niet haha. Dus dan duren de dagen lang. Maar goed we wachten af en houden vol!

Zo herkenbaar ik 38 weken kan ook niets meer... zo wat de hele zwangerschap bed rust gehad en nu mag het en komt ze niet.. Hopelijk toch wel eerder nu ook echt klaar mee. 

Heel herkenbaar!

Ik ben zelf 41+4 weken, en vanmiddag poging gedaan om te strippen. Heb nog helemaal geen ontsluiting dus was helaas mislukt.
(Ben ik de enige waarbij het echt heel veel pijn doet, of kwam dat doordat ik dus nog geen ontsluiting heb ?)
Vrijdag dus maar naar het ziekenhuis, voor en echo, ctg en als het lukt een nieuwe strippoging.
Als het niet lukt gaan ze me inleiden dmv ballonnetje. (Iemand ervaring? Doet het inbrengen pijn?)
Fingers crossed dat die kleine eerder besluit te komen, haha! ??

Jep, hier ook! 

40+5 nu. Vanmiddag wordt de eerste strippoging gedaan, hopelijk slaagt dit en doet het ook wat ?? 

Afgelopen maandag inwendig onderzoek gehad, toen had ik nog geen ontsluiting oid dus hopelijk nu wel. 

Vind het ook wel spannend hoor allemaal, zeker met elke dag die erbij komt, hebben jullie dat ook? 

Terug
Bovenaan