Aller aller laatste loodjes, wie ook?

[quote quote=10269214]Heel herkenbaar! Ik ben zelf 41+4 weken, en vanmiddag poging gedaan om te strippen. Heb nog helemaal geen ontsluiting dus was helaas mislukt. (Ben ik de enige waarbij het echt heel veel pijn doet, of kwam dat doordat ik dus nog geen ontsluiting heb ?) Vrijdag dus maar naar het ziekenhuis, voor en echo, ctg en als het lukt een nieuwe strippoging. Als het niet lukt gaan ze me inleiden dmv ballonnetje. (Iemand ervaring? Doet het inbrengen pijn?) Fingers crossed dat die kleine eerder besluit te komen, haha! [/quote]

jemig 41+4... 
geen ervaring met ballonnetje, hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten!!! 

Hoi!
ik ben ook 41+1. Morgen naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en controle. Ook bespreken we dan wat we volgende week willen. Liever geen inleiding volgens infuus, schijnt heel onnatuurlijk te zijn. 
mn eerste kindje kwam na 1x strippen met 41+4 weken en de bevalling was na 2 uur en een kwartier geklaard. Nu heb ik al 2 strip-pogingen gehad, baarmoedermond nog hartstikke dicht, al is verder het kindje al rond 32weken ingedaald en begonnen de voorweeën al met 37 weken. Ik hoopte zo dat ik voor 40 weken bevallen zou zijn. Ik twijfel ook wel of m’n uitgerekende datum wel klopt!! Misschien dat ze morgen weer proberen te strippen en aankomend weekend komt m’n eigen verloskundige het zoiezo weer proberen...

Hallo allemaal! Ik ben bijna 39 weken en word dinsdag ingeleid ivm hoge bloeddruk en rare afmetingen van de baby. Ze kunnen hem niet goed opmeten en zagen dat het buikje in verhouding met de rest erg groot was. Super spannend maar fijn om straks onze kleine man in onze armen te hebben. 
Succes allemaal!

En is er bij jullie al wat vooruitgang? Ben inmiddels 41+3. Met 41w geprobeerd te strippen, maar lukte nog niet helemaal. Zondag nog een keer proberen en maandag ctg en echo van de baby. Hoop zo dat ze nog uit der zelf komt, maar zie het inleiden steeds dichterbij komen. Wachten jullie echt tot 42w met inleiden of liever ervoor nog?

Hoi dames,
gistermorgen om 4.00 wakker geworden met weeën die om de 8 a 10 min kwamen. Half 10 kwam de vk controleren en baarmoedermond zat nog ver achter het hoofdje zodat ze me niet kon strippen. Toch zetten de weeën door en is smiddags om 3 uur onze 2e dochter geboren na 41+2 weken
’t Was ff andere koek als de geboorte van onze eerste dochter, die gleed er (na41+4 weken) zomaar binnen 2 uur uit en nu heb ik ervaren wat het is om hard voor een bevalling te moeten werken. Gelukkig is ze ook thuis geboren, wat is dat toch weer fijn zeg!!
Succes dames, houd vol!! Voor sommige duurt het geen week meer. Ik zat de avond voor m’n bevalling moedeloos te wachten en dacht dat het nooit zou gebeuren;-) 

Ha wat leuk BDK, van harte!. Ik ook gisteren avond een moedeloos emo momentje en ineens begonnen mijn weeën en ben ik vandaag bevallen van een dochter. Ze heeft me het inleiden bespaard. :)) Succes nog dames!

Terug
Bovenaan