Allergie Uitslag?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 25 +3 weken zwanger, en heb last van een soort allergie uitslag. Ik heb het met gynaecoloog over gehad, en ook lever waarde laten prikken. Er is alleen niets uitgekomen. Wat zou het kunnen zijn? Op google al wat vergelijkingen gezocht, maar dat zag er allemaal vrij extreem uit. Ik heb last van bultjes, ze komen ineens op mijn buik of armen tevoorschijn en jeukt verschrikkelijk. Het zijn er inmiddels een stuk of 6. Heeft emand ervaring en tips?</p>

Ik ben 29 weken en heb dit ook toevallig sinds een paar dagen. Jeukende bultjes op mijn armen en borsten en benen. Erg irritant, geen idee wat het is en komt uit het niets! 

Dat is waarschijnlijk PUPPP! Dit zal tot een enkele dagen tot weken na de bevalling blijven! Heb het zelf ook gehad en het werd elke dag erger en meer! Voor de jeuk kan je menthol zalf of koelzalf gebruiken, beide te koop bij de drogist. Volgens de vk, HA en gyn was er verder niets aan te doen! Jeuk werd zo ondragelijk dat ik op alle plekken de hele dag moest smeren en daarna ijspacks erop legde. Kleding was niet te verdragen. Vooral waar striae zit of waar de huid heel dun is komen de bultjes. Het lijkt het meest op netelroos! Succes! 

Ik weet bijna zeker dat het niets met eikenprocessierups te maken heeft, het zijn echt maar enkele bultjes..
Netelroos ziet er ook anders uit, het zijn enkele jeukende bultjes, desniettemin zou het misschien het begin van iets kunnen zijn. 

Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar weet ff niet hoe ik hem erbij zet.
Dankjewel voor jullie reacties 

Terug
Bovenaan