Allergisch voor Nutrilon HA?

Gabriël heeft natuurlijk ook reflux he, dat veroorzaakt de pijn bij hem ;-)
Dat kan versterkt worden door koemelkintollerantie, maar hoeft niet.

Ik zou wachten met mengen tot ik de pepti had en dan gaan beginnen. Telkens weer een andere smaak is ook niet leuk voor die kleintjes en mocht ze koemelkintollerant zijn kan je maar beter meteen met het juiste beginnen :)

En graag gedaan hoor, het kleine beetje dat ik door eigen bevindingen zelf weet wil ik graag delen ;-) haha ik zit namelijk ook wat aan te klungelen ;-)

Liefs!
 
Hallo,

Het klopt dat ze niet meteen op de fles reageren. De voeding moet eerst 'binnen komen' , dan pas kunnen de darmen er op reageren. Wel zielig he! Ik zou de pepti maar meteen voluit proberen, anders weet je het nog niet. Wouter was wel meteen een stuk rustiger, maar het duurt wel even voor ze de andere voeding helemaal kwijt zijn in hun lijfje.
Nog even een tip voor de bonnetjes: vraag meteen een factuur, anders accepteert de verzekering het niet. Daar zitten wij nu mee..... Er gaat hier 1 blik per week door.
Bij Wouter blijft zijn neusje wel verstopt zitten en soms kan hij nog wel wat onrustig zijn. Maar het haalt het niet meer bij de eerste weken.
Succes ermee
 
Hoihoi,

Dit is voor mij een heel herkenbaar verhaal. Mearle krijgt vanaf dag 1 friso hypo allergeen. Op een gegeven moment begon ze te krijsen. Toen kwamen wij erachter dat de voeding met houdbaarheidsdatum 2012 geen problemen veroorzaakte, maar houdbaarheidsdatum 2013 werd krijsen. Ze zat vast met de ontlasting (heeft ze nu nog lichtelijk last van maar nu krijgt ze 's middags 50 cc roosvicee laxo) en dat helpt gelukkig. maar zodra ze voeding kreeg van 2013 dan was het arm meiske compleet over de toeren. Ik heb gebeld met friso, en volgens hun was er niet veel veranderd.. wel zijn ze zo vriendelijk geweest pakken van 2012 toe te sturen zodat wij konden gaan mengen. dan deden we 5 scheppen oud 1 nieuw, toen wij over gingen op 4 oud 2 nieuw was het weer bal. Wat erin resulteerde dat ik verschillende winkels bij langs ben gegaan voor hbd 2012.

Liefs Marjolein

oktobermama
 
Terug
Bovenaan