allergrootste wens

Hoi Bellybutton,

Ik herken het gevoel dat je het meteen wil maar probeer toch geduld te hebben.  Aan de andere kant weet  ik ook heel goed hoe moeilijk dat kan zijn.
Ik kan alleen maar hetzelfde als Esk aanraden. Ga temperaturen en vul je gegevens in op fertilityfriend.com. Als je je aanmeld op deze site kun je geloof ik ook aangeven dat je "lessen" per e-mail wil ontvangen. Moet je zeker doen! Ik wist helemaal niets van temperaturen en hier krijg je echt alle info. Ook met betrekking tot kenmerken rond je eisprong (bijv. hoe je afscheiding verander). Heel nuttig!!
Maar schrijf ook je resultaten op papier op want zodra je aangeeft dat je ongi wordt, verdwijnen je oude gegevens en begint het met een nieuwe cyclus. Alleen als je een abonnement neemt kan je je oude gegevens weer ophalen.

Succes meid!

Hallo,

Lekker late reactie van mij :)
Ik ben echt zoooo blij dat ik even mijn zorgen op het forum heb gezet,
Ik heb er weer een positief gevoel over.
1 dezer dagen moet ik ongesteld worden, ik hou maar de 31 dagen gewoon aan en dan ga ik beginnen met temperaturen, ergens hoop ik dat ik zwanger ben maar ook weet ik dat dat hoogst waarschijnlijk niet zo zal zijn,
ik probeer symptomen te ontdekken maar die zijn er niet :S dus ik hoop dat ik gewoon woensdag ongesteld word en dan kan gaan temperaturen.

Met die ovulatietesten had ik het gevoel nog een beetje controle te hebben maar ik ben er ondertussen wel achter dat je geen controle hebt en het gewoon maar moet laten gebeuren en gebeurd het niet dan niet...........................

groetjes bellybutton

Terug
Bovenaan