Allerlaatste uitslagen binnen....

Hoi Meiden

Ik heb net de gynaecoloog gesproken voor de uitslagen van mijn prolactine gehallte, progesteron en chlamydia antistoffen. Wederom alles positief! Maar...moet ik nu wel blij zijn? Waarom duurt het zwanger worden dan zo lang?
Ik ben superblij dat ik helemaal gezond ben maar het is nu 10 maanden na mijn mk dat ik nog steeds niet zwanger ben en het lijkt eigenlijk al wel veel langer te duren. Ik mag nu 5 maanden aanmodderen van de gyn. en dan weer terugkomen als ik nog niet zwanger ben. Sja maarja, ik wil helemaal geen ivf e.d. Niks voor mij want als ik iets wil dan het liefst gisteren nog. Ik denk dat dit een klein beetje een spirituele kwestie is. Ik heb zoiets van; God moet het willen en anders maar niet. Nou, dit was dus het laatste wat ik te melden heb van de onderzoeken. Nu maar hopen op een spontane zwangerschap!!

liefs Costa

Hoi Costa,

Raar he?? Zulk goed nieuws, maar toch als ze wel wat hadden gevonden hadden ze het misschien ook kunnen verhelpen, en was je misschien ook zo zwanger geweest. Beetje in dubio zo natuurlijk. Maar toch, niks staat je meer in deweg, dus ik zal duimen dat je erg snel zwanger bent!!

Heel veel sterkte!!

groetjes Patricia

Hoi Costa,

Inderdaad is dat enorm vaag he, alles goed maar het lukt niet. Krijg je natuurlijk weer van die reacties dat je het van je af moet zetten en dat je zult zien dat het dan zomaar lukt....
Wij zijn sinds gisteren begonnen met extra vitaminen en mineralen en zink voor mijn vriend. (en ik natuurlijk nog de foliumzuur die inmiddels al wel in een overdosis in mijn lichaam moet zitten!!!).
Heb net ook lekker een bakje gechocolateerde pepernoten op. En nu is de zak leeg!!!! Heb ook niet meer chocola in huis helaas.
Hier rommelt het nog steeds, zet nog niet door in een echt duidelijke ongesteldheid en dat op dag 33! Belachelijk! En zo modderen we samen verder niet?
Op naar onze zomerkindjes!!! Heerlijk met onze bolle buiken in de zon.....Hoop het toch zo...zwijmel, zwijmel....
Hou je taai,

Liefs Ineke

Ha Costa,

wat een opluchting dat alles er goed uit ziet, maar ja nu wi je natuurlijk ook wel eens een goed resultaat bij de zwangerschapstesten. We blijven hopen met zijn allen hoor!

Hoi Costa,

Ik begrijp je zo ontzettend goed.
Ik ben ook alweer 10 maanden aan het wachten op een zwangerschap ook mijn laatste miskraam was vorig jaar begin december.
Vorige week ongeduldig naar de huisarts geweest en ze wil me tot jan. laten aanmodderen/de natuur haar gang laten gaan.
Op zich ben ik 2 x zwanger geweest, en het is jou ook gelukt! Dus aan de vruchtbaarheid ligt het waarschijnlijk niet....80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger...dus de laatste 2 maanden hebben wij gewoon heel veel kans!
Dat komt positief over....vind je ook niet!
Nou succes in ieder geval.
Liefs van mij.

Hoi
Het is inderdaad een tweestrijd ja. Maar ook dat (wij doorgewinterde geduldhebbers) geef ik wel weer een plekje in deze lange strijd der zwangeren wereld.
Biate, dat klinkt positief ja!! En ik dacht ook zo hoor. Ben eigenlijk vanaf mijn mk opnieuw begonnen met tellen dus we hebben nog 2 maanden om ons daarna weer zorgen te maken. Ik hoop dat ook jij weer snel zwanger mag worden!!

x Costa

Hoi
Het is inderdaad een tweestrijd ja. Maar ook dat (wij doorgewinterde geduldhebbers) geef ik wel weer een plekje in deze lange strijd der zwangeren wereld.
Biate, dat klinkt positief ja!! En ik dacht ook zo hoor. Ben eigenlijk vanaf mijn mk opnieuw begonnen met tellen dus we hebben nog 2 maanden om ons daarna weer zorgen te maken. Ik hoop dat ook jij weer snel zwanger mag worden!!

x Costa

hoi costa

inderdad dat is tegenstrijdig.. aan de ene kant blij dat alles goed is en je gezond bent.. maar aan de andere kant waarom dan nog niet zwanger........

meid ik probeer alle positieve energie die ik heb naar je toe te sturen hihihihihi.. wie weet helpt het.............

ennen idd de meeste mensen worden binnen een jaar zwanger... dus die twee laatste maanden zijn voor jou.

liefs tobi

Terug
Bovenaan