Allerlaatste uitslagen binnen....

hoi costa

inderdad dat is tegenstrijdig.. aan de ene kant blij dat alles goed is en je gezond bent.. maar aan de andere kant waarom dan nog niet zwanger........

meid ik probeer alle positieve energie die ik heb naar je toe te sturen hihihihihi.. wie weet helpt het.............

ennen idd de meeste mensen worden binnen een jaar zwanger... dus die twee laatste maanden zijn voor jou.

liefs tobi

Hoi Tobi

Zou wat wezen als ik inderdaad binnen nu en 2 maanden zwanger ben hahaha. Maar zeg nooit; nooit!
Jij weer ongesteld he? Toch? Grrrr en we willen zo graag haha. Tis allemaal wat....
Nou meid, zonder jou/jullie zou ik er weer anders tegenaan kijken als nu. Zoveel positiviteit als je hier krijgt.....daar moet bijna een zwangerschap van komen hahahaha!!!
Meid, jij ook weer succes he? Moet je nog naar Timmerman? Ik ben de eerste 5 maanden helemaal klaar nu.

liefs Costa

Costa,

mooi dat op zich alles goed werkt.
Je lichaam wist het al, nu je geest het ook weet, lukt het misschien wel.

Tja wie zal het zeggen.

Ik ga in ieder geval voor je duimen, want nou wil je toch eindelijkw el eens, een positieve test, mooie echo's schopjes voelen etc. etc.

Ik ga in ieder geval heel hard duimen en een kaarsje voor je branden. Als jullie lekker samen vrijen, wie weet wat voor wonder zich dan voltrekt..

Zet 'm op.

Ik dnek aan je.

Miep

Hoi Costa,

Kan me helemaal voorstellen dat het heel dubbel voelt met die uitslag. Maar pak de positieve kant er van en zie dat jullie niets in de weg hoeft te staan. Alleen dat eeuwige geduld opbrengen hè. Sterkte!

Em

Hoi costa,
Tja wat vaag, zoiets hé? Een groot raadsel. Ik kan me voorstellen dat je gaat hopen dat er iets gevonden wordt, zodat je behandeld kan worden of duidelijkheid hebt. Mijn beste vriendin zit ook in deze situatie. Ze heeft laatst hormoonbehandelingen gehad, maar ze is gestopt nu, want ze kon het even niet meer aan allemaal.
Weet je, ik werk in de hulpverlening en zie soms mensen die hun kinderen zo slecht behandelen.....en dan denk ik aan al die warme nestjes die maar steeds leeg blijven en dan snap ik weer eens helemaal niets van de wereld.....
Ik blijf voor jullie duimen!!
Liefs van Sisi

Terug
Bovenaan