Alles delen met man/vriend?

Ik deel alles met mijn vriend. We vinden dat allebei heel belangrijk en ik zou niet anders willen. Erg fijn om het echt allemaal samen te doen.

De standaard symptomn deel ik nu niet meer, dit omdat ik nu weet dat mn lijf mij voor de gek houd. Gisteren ineens super veel steken in mijn lies dat deelde ik wel omdat hij erbij was en ik echt last had, anders had ik het hem misschien niet gezegd om hem geen valse hoop te geven. Vannacht allemaal steken bij mijn vagina, zo erg dat ik niet meer kon bewegen zonder geluid te maken van de pijn. Dit heb ik ook gedeeld, want ken dat niet en op dat moment ging het echt niet oké.
Verder is hij er ook veel mee bezig, heeft laatst een XL box gekocht net ovulatie,- en zwangerschapstesten. Afgelopen week met mijn ovulatie ging hij de strookjes met elkaar vergelijken. Dus wel fijn dat hij er ook mee bezig is. Deel uiteraard ook wanneer ik weer ongesteld ben. De eerste testen die ik deed voor NOD ook gedeeld, maar laatste keren hem hier niet meer voor wakker gemaakt omdat het toch steeds negatief uitpakte. ( eerste keren maakte ik hem wakker om samen te kijken)

Ik deel wel veel. Maar hij is er minder mee bezig. Hij wil heel graag kinderen en we zijn gestopt met de pil en zouden kijken hoe het liep.  Het is nu welkom maar het hoeft niet persee meteen.  Nu is mijn gedachten verranderd en hoop ik dat het snel raak is terwijl hij nog steeds de zelfde gedachten heeft.  Zo vind hij ovulatie testen (nog) niet nodig, want het heeft geen haast. Ik ben pas 23 dus er is nog tijd genoeg. 

Ik deelde eigenlijk niets met mijn vriend. Ik had het gevoel alsof ik anders onze momenten samen liet beïnvloeden door de kinderwens en ook dat de seks er erg onder zou gaan "lijden". 
Maar het ligt denk ik ook aan hoe jij bent en hoe je relatie met je vriend is (hoeveel je überhaupt altijd deelt over dat je ongesteld wordt etc). Ik ben zelf wat dat soort dingen betreft altijd redelijk privé (hij heeft het natuurlijk wel door als ik ongesteld word) maar ook bijv met de zwangerschapstest zag ik het niet echt zitten om met z'n tweeën om een potje urine te gaan zitten.
Maar is dus heel persoonlijk! Ook veel delen is niet "verkeerd" ofzo. Je kunt misschien het beste met hem bespreken wat hij wel en niet wil horen - hij wil vast wel betrokken worden bij een gedeelte - en aan de hand daarvan bepalen welke dingen je voor jezelf houdt en welke je deelt?

Terug
Bovenaan