Alles goed

Vandaag een afspraak gehad bij de verloskundige en alles was goed. De klein uk was erg aan het bewegen, dus het hartje zoeken was even lastig.
29 september de 20weken echo. Spannend! De tijd kan niet snel genoeg gaan!

Groetjes Rianne

heerlijk om dat bewegen te bekijken! Ik mocht zelf een keer extra heen wegens buikpijn... Wat bleek: kindje was fanatiek heen en weer aan het springen tussen de banden....

Ik heb het alleen niet gezien, haha....we hebben geen echo gehad, die hebben we 2 weken terug al gehad. Nu was ze met de doptone het hartje aan het zoeken, dus je kon horen dat hij/zij aan het bewegen was :)

ha

leuk he om weer een keertje langs te gaan
ik moet maandag weer naar de vk
en heb 27 september onze 20 weken echo
moet je na gaan over 6 weken alweer op de helft wat gaat het hard
ben je al begonnen met spulletjes te kopen
of nog helemaal niet
gr mama lou

Lijkt mij heerlijk om het hartje te horen kloppen, dat hebben wij nog niet meegemaakt. Echo's daarentegen bij ons wat vaker ivm hartstoornisje en miskraam in dec. Hopelijk mogen wij het de 23ste ook horen!

Wij willen het wel weten en zullen proberen het niet te verklappen. Maar lijkt me heerlijk om gerichter te kunnen shoppen!

hey ik heb 27sept de 20weken echo en willen ook graag weten wat het is.
mijn moeder komt special over vanuit nederland :)

ik ben wel ongelofelijk nieuwsgierig wat het is, want ik heb echt geen enkel idee.
wij hebben de keuze gemaakt om het gelijk aan iedereen te vertellen wat het is voor ons makkelijker,

hebben jullie een vermoeden wat het is...meisje of jongen?

Terug
Bovenaan