Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn man denkt een meisje en ik durf eigenlijk niks te denken. Haha....want als ik het dan niet goed heb, lijkt het net of ik het dan niet leuk vind. Gevoelsmatig dan, dusse ik ben weer lekker complext met mijn gedachten
Wij hebben 23 sept. de 20-weken echo en willen het net als bij de vorige graag weten. Ook houden we het niet geheim.
Ik zie mezelf niet als surprise-ei, dus iedereen mag het weten! Is trouwens ook erg praktisch wat betreft aanschaf spulletjes. Zo zielig als je baby allen maar witte pakjes aan krijgt....haha.
heey nou ik kom ook eens een keer langs
ik krijg as donderdag mijn 2de echo maar de 20 weken echo zal ik eind spe begin okt wel krijgen ik zal maar niet zeggen of denken wat we krijgen want het komt toch niet uit ik zei al bij de andere drie jah het word een jongetje maar nee hoor alledrie zijn meiden geworden heel mooi natuurlijk maar wij willen heel graag een jongetje maar jah je hebt het niet voor het zeggen grtjes