Alles helemaal klaar??

Hello ladies,

Ik was even nieuwsgierig of jullie alles al helemaal klaar hebben...?
Kinderkamer, vlucht koffertje, alle spulletjes in huis etc etc.

Wij moeten nog wel wat dingetjes doen...
Gordijntjes en lamp ophangen in de baby kamer, bed moet nog op blokken en ik moet het zeiltje nog onder mijn laken leggen. Wel heb ik afgelopen week eindelijk een maxicosi en bad "uitzet" gekocht.
Vlucht koffertje moet ik nog aanvullen, alle spulletjes voor de baby zitten er wel al in.

Heb ook totaal GEEN last van nestel drang, meer te lui om ook maar iets te doen!

Nu ga ik vast de adressen op de envelopjes zetten zodat we straks alleen de kaartjes er nog in hoeven te doen.

Jemig wat een geregel allemaal hihi had nooit gedacht dat er zoveel bij kwam kijken!!

Denk dat mijn vriend zodra mijn weeen beginnen nog heel hard aan t werk moet hahaha.

Ben even benieuwd naar jullie georganiseerdheid!

Groetjes Anne, 36w 6d

Hier is bijna zo goed als alles klaar.
Ik moet alleen nog flessen voeding halen, vluchtkoffertje inpakken en een koffertje voor me zoontje inpakken.
Oh en niet te vergeten nog beschuiten en muisjes in huis halen.
Dat was het geloof ik wel, de rest is allemaal al klaar.
( geloof ik, maar ik lees nog even mee hahahah misschien nog iet vergeten.)

Liefs marielle 34w2d

Hier is het zo goed als klaar. Scheelt wel dat we alle spullen zo'n beetje nog hadden. Vluchtkoffertje staat klaar. Wil alleen nog het badje en de standaard schoonmaken en we hebben nog geen beschuit en muisjes en zo.
Zijn nog bezig met het kaartje. Maar mag wat mij betreft ook na een week pas verstuurd(wel maximaal). Wil het eerst in mijn handen houden voordat ik de enveloppen ga beplakken. GAan wel een proefdruk doen natuurlijk en etiketten printen. Moeten de tekst nog verzinnen.
Vanavond maar mee aan de gang, voor hetzelfde geld moet ik vrijdag na de echo blijven...O ja, en in het kamertje moet het gordijntje wat beter opgehangen, hangt niet recht..
Gr Marianne

Ik heb alles klaar!Vluchttas is tot aan de nok toe gepakt,babykleertjes zijn gewassen en gestrijkt.
Box staat klaar ik slaap al weken op klossen en zeiltjes.
Ik ben d,r helemaal klaar voor maar m,n meissie nog niet blijkbaar!hihi wachten maar.
groetjes
Bianca
37weken

hier is de baby kamer klaar..tas voor de baby is ook helemaal klaar! geboortekaartjes zijn geregeld,enveloppen geschreven,mijn vluchttas staat ook zo goed als klaar,moet alleen nog wat ondegoed in en mijn badjasen sloffen,die heb ik nog nodig en oja reserve kleding..ik heb niet zoveel kleding die past op dit moment dus kan niks missen hahaha.
mijn bed is ook al vanaf week 30 hoog! (door extra matras eronder)

dus hij mag komen! ofja liever toch echt pas vanaf maandag dan ben ik 37weekjes ;-)

Liefs Kim
36,2wkn

Met dank aan Pauline en Ingrid, ben ik als een idioot een to-do-list gaan maken. Nu kijk ik iedere dag naar die lijst en probeer m zo snel mogelijk weg te werken. Zo heb ik van de week allemaal mini shampoo, douchegel, deo tandpasa enz gekocht om in mn vluchtkoffer te doen evenals dextro, sultana. Dan hoef ik dat niet pas op het laatste moment nog te pakken. Ook de beschuit met muisjes zijn inmiddels gekocht net als flesvoeding, flesjes, speentjes, luiers en infacol (middel tegen darmkrampjes). Afgelopen weekend ook al de enveloppen geadresseerd, de voorzolder opgeruimd en een extra matras op bed gelegd, met zeiltje. (Ons bed gaat niet op klossen.)
Het enigste wat ik nu nog gedaan wil hebben voor de bevalling is de keukenkastjes uitmesten en de radiator op de babykamer wil ik nog bekleed hebben.

Laat de beeb dan maar komen!

Liefs, Nicole 35+4

wij zijn ook zo goed als klaar.
het enige wat we nog moeten doen is het vluchtkoffertje inpakken, koffertje voor mijn zoontje inpakken voor het geval hij wel naar mijn ouders gaat, nog het een en ander schoonmaken( bad, badsteun, luieremmers, ramen) en nog het bed op klossen zetten.
moet zelf nog een paar dingen halen en dan mag hij of zij komen.

liefs lenie 36week vandaag

Ik ben blij dat we dinsdag over zijn gegaan in ons nieuwe huis.
Ik heb wel alle dekentjes etc gewassen maar moet ook nog even strijken.
Koffertje moet ik nog inpakken zowaar ook nog spullen kopen die we nodig hebben voor de kraam en de kleine.
Verder hoop ik dat de kleine het nog even vol wil houden bij mama in d'r buik zodat ik deze dingen nog kan doen.
Maandag namelijk in het ziekenhuis geweest, dinsdag en woensdag controle gehad en nu mag ik maandag weer:}

Terug
Bovenaan