Alles helemaal klaar??

Hier is ook bijna alles klaar. Nog wat laatste spulletjes in het vluchtkoffertje doen en met 36 het bed op bierkratten. De proefdruk voor het geboortekaartje vonden wij niet helemaal goed dus moet worden aangepast.
Maandag komt de kraamzorg langs voor een intake dus wij zijn zo goed als klaar.
Groetjes Peetje24

Hier is alles lekker klaar, moet alleen de badkamer nog ff een keer goed soppen dan heb ik het hele huis gehad. De enveloppen voor de kaartjes liggen ook al klaar met etiketten en postzegels erop. Oja dat zeiltje moet ik ook nog op mijn bed leggen

wij ook bijna klaar, ben nu als een malle alles aan het wassen, badje moeten we nog kopen, luiers kopen, klossen halen, enveloppen adresseren, geboorte snoep kopen [wij gaan geen beschuit met muisjes doen] vluchttas is nog niet ingepakt...hmmm misschien toch nog niet zo klaar als ik dacht...help :)

groetjes Alex 34

Wat zijn sommigen van jullie goed! Ben morgen 37wk en het bed gaat vanavond omhoog. Het meeste is nu wel klaar, maar ik moet nog veel kleine dingetjes doen. Het helpt niet echt dat ik 2x met 41wk bevallen ben. Kan heel goed weer zo zijn, maar voor het zelfde geld komt deze kleine eerder!
-zhtas moet nog gevuld worden
-kaartjes nog besteld
-een en ander moet nog gewassen
-huis moet nog schoon
-hier en daar moet ik nog wat opruimen
-heb maar 1 pyama en 1 voedingsbeha
-en vast nog wat dingetjes...
:) Morgen weer ff flink aan de bak!

Ik ben ook zo goed als klaar. Koffer staat gepakt voor mij en de baby, en voor mijn andere twee kindertjes heb ik ook een tas gepakt met een setje kleding, pyama en toiletspulletjes zodat ze gelijk met opa en oma mee kunnen.

Wij moeten alleen nog het bed op klossen zetten (pas bij 37 weken) en geboortekaartjes bestellen.

Beschuit met muisjes zijn in huis, evenals de versiering. Ik probeer nu iedere dag wat in het huis te doen, vandaag de koelkast en vriezer schoongemaakt. Zodat ik het in mijn verlof alleen nog maar bij hoef te houden.

ik ben met de laatste schoonmaak bezig.... lees net over bh's. das dus een goeie, die moet ik dus nog halen!!!! maar kan ik nu gewoon 1 passen of zetten je borsten nog veel uit tijdens de eerste weken???? is het verstandig om een cupmaat groter te kopen???

groetjes Gean

Ons kamertje is ook helemaal klaar! Nouja een paar kleine klungeldingen dan: luxaflex voor de ramen, verwarming lakker en de dorpels lakken, kleertjes wassen en dat was het wel zo'n beetje!
Heerlijk gevoel!

Terug
Bovenaan