alles is goed gegaan

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

We zijn vandaag naar Nijmegen geweest. Ze hebben een klasse A embryo teruggeplaatst en er ook nog een ingevroren. Klinkt dat eigenlijk raar. Maar goed volgens mij zijn we in theorie nu zwanger. Nu alleen nog even duimen dat het blijft zitten. Het was dit keer zo goed te zien dat we zelfs een echofotootje gekregen hebben. Geweldig zo vroeg al.

Je moet wel weten wat je ziet maar mijn ouders zagen het na wat uitleg ook. Wie heeft er nu zo'n vroege echo.

Groetjes
Inge

Nou ben benieuwd, ik hoop dat alles goed gaat en de theorie ook de praktijk wordt, dus dat jullie echt zwanger zijn!! Spannend!!!
We duimen nog even verder,
groetjes van Sonja en Daniëlle.

Hoi Inge,

Fantastisch dat het o goed is gegaan meid!
We suimen voor jullie mee dat het goed blijft zitten!

Ga maar lekker uitrusten!

x Saskia
mv Rik 04-07-07

Dit worden 2 spannende weken.
Hier brand een kaarsje voor jullie op de goede afloop.

liefs Saskia

Dat is volgens mij nog het ergste van allemaal: het moeten wachten! Ik zal aan jullie denken, hopelijk krijgen jij en je man binnen twee weken dat felbegeerde tweede streepje!!!

Heel veel liefs, Linda

Haai!

WAT GOED!!! Je kansen zijn dus echt goed deze ronde! Ik ben vandaag 23,5 weken zwanger van een klasse A embryo en er loopt een 9 cellige embryo rond hierzo met haar duplo hahaha! Ik hoop dus dat jij ook deze keer een geweldig resultaat gaat krijgen! Ik voel met je mee hoor de komende 2 weken. Ik weet hoe het is...

lfs ing

hey inge,

wat fijn dat alles goed is gegaan,
en ook nog een ingevroren!
nu maar hopen de komende twee weken,
wij duimen hier voor je hoor!

groetjes mascha

Hoi Inge,

Wat fijn! Dat wordt weer duimen geblazen!
Grappig trouwens dat je vandaag in Nijmegen moest zijn... Ik woon in Wijchen. Da's echt vlak bij Nijmegen. Ja had wel even op de koffie kunnen komen!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan