Hoi Linda,
Het gaat wel goed met me. Gisteren had ik een terugval vanwege alle spanningen maar vandaag gaat het wel weer. Ik vind het alleen zo dubbel. Waarschijnlijk ben ik nu zwanger maar je weet het nooit helemaal zeker.
Het embryootje was wel erg goed te zien na de terugplaatsing, zo goed dat we zelf een echo afdruk hebben, maar je weet natuurlijk nooit zeker dat het blijft zitten.
Net als bij Maaike durf ik bijna niet naar het toilet omdat je elke keer bang bent dat je of ongesteld bent of het vruchtje er uit plast. Dat laatste kan natuurlijk niet maar je gevoel doet rare dingen met je.
We mogen in het weekend van 4 en 5 oktober zelf een test doen of 6 oktober in het ziekenhuis. We zijn net dat weekend weg met mijn ouders dus waarschijnlijk doe ik dan daar de test. Ze weten overal van dus dat is goed.
Het enige is dat ik bij Maaike in eerste instantie een negatieve test had en na een week extra wachten toch positief testte. Dit maakte me toen erg onzeker maar nu weet ik dat het pas echt mis is als je ongesteld wordt.
Nu dus twee ontzettend lange wachtweken waarin ik maar een beetje druk blijf zodat ik er niet te veel aan kan denken.
Groetjes
Inge