Alles klaar voor de baby???

Hallo meiden,

ik vroeg me af of jullie al helemaal klaar zijn voor de baby; hebben jullie alle spulletjes al?; is de baby kamer klaar? enz enz???

Ik deed het zelf nogal rustig aan, heb ook geen kamer over voor de baby dus die komt "ouderwets" op onze kamer, maar nu kwam ik er "opeens achter" dat het alweer augustus is en aangezien ik in september nog ff (voor 2maandjes) naar mn studie wil gaan wordt het nu wel tijd dat de dingetjes klaar zijn...

Ga vandaag dan ook maar de verf voor het ledikantje halen en er dit weekend aan beginnen. Net zoals het uitzoeken van de (gekregen) kleertjes, wassen, inruimen enz...

Hoever zijn jullie? Waarmee zijn jullie (nog) bezig????

Liefs Nika    

Hallo allemaal,

Ik ben  2 november uitgerekend en ik heb nog niets klaar. We gaan eerst de babykamer nog verven en daarna wil ik alles toch wel gaan kopen. Aangezien mijn zoon te vroeg geboren was, wil ik alles toch wel 1,5 maand van te voren klaar hebben. Ik heb alwel last van schoonmaak woede. Heel raar, had ik de vorige keer geen last van ...

Groetjes!

Wij zijn nog lang niet klaar...

We maken een nieuwe kamer voor onze oudste zoon en daar heb ik vandaag het behang voor besteld. De vloer is al wel klaar. Als Ruben naar zijn nieuwe kamer gaat, gaan we pas de babykamer weer inruimen. Maar ik denk dat dat zo gebeurd is.
Verder moet er nog een wieg worden bekleed en de geboortekaartjes zijn nog lang niet af. Maar steeds zijn de bedrijven op vakantie. De drukker was met vakantie en de ontwerper is nu met vakantie. Is de ontwerper terug, gaat de drukker wéér op vakantie
Voorlopig zijn we nog wel even bezig denk ik!

groet,
Jinny

Hoi hoi....

Wij moeten meubeltjes kopen voor mijn oudste van 4. Zij krijgt een nieuwe kast. Ze heeft nu nog de babykamerkast en haar kleding puilt er uit. Ook krijgt zij een bureautje, want de commode staat ook nog op haar kamer.
Daarna zijn we zo klaar met de kamer van de kleine. Deze is al neutraal van zichzelf en ik wil met leuke spulletjes de kamer decoreren.
Op dit moment ben ik meer bezig met namen en geboortegedichtjes. Ik wil graag een engels gedichtje, omdat het geboortekaartje van  mijn oudste dochter ook een engels gedichtje had. Het is alleen erg moeilijk te vinden. Ik ben al songteksten aan het bekijken van engelse liedjes, maar dat is best moeilijk.

Groeten Korrine

HOi,

Ben 5 november uitgeteld nog geen babykamer klaar de rest van het
huis ook nog niet!
Moet nog erg veel gedaan worden hoop dat het eind deze maand klaar is.
Heb wel de slaapkamer van de baby besteld en allerlei kleren etc gekocht!

Komt tijd komt raad toch?

Gr kim

Hey!

op een paar kleine praktische dingetjes is alles klaar.
De babykamer staat, sommige kleertjes liggen er al in.
Als het kindje nu komt is alles geregeld.
Uiteraard hebben we nog wel wat nodig, echt gebruiksvoorwerpen  bijv. En de meeste dingen zitten nog in verpakking of moeten nog uitgewassen worden.
Maar dat had ik bedacht voor mijn zwangerschapsverlof.
We hebben zelfs van de week al geboortekaartjes besteld!!!!
Achteraf stressen is niets voor mij en dit was een mooie aanbieding, ohow, erg he?
Vanaf vandaag moeten we nog precies 13 weken.

Groetjes!

Wij hoefde eigenlijk weinig meer aan het kamertje zelf te doen. We hebben alle muren met spachtelputz en alles was al geschildert omdat we net twee jaar in het huis wonen. Wel heb ik met mijn buurvrouw  in mei  een muur beschildert met een tekening. We moeten nog beginnen met het schilderen van het wiegje. Mijn moeder heeft de bekleding er wel al van klaar. We hebben de laatste week van augustus een weekje vrij en dan wil ik met het wiegje beginnen.
Eind september krijgen we pas de meubeltjes, dus dan kan het echte inrichten gaan beginnen. 8 oktober gaat mijn verlof in en dan wil ik alle kleertjes, lakentjes en dergelijke  gaan wassen. Moet eerlijk bekennen dat ik 's avonds te weinig energie heb om nog te gaan schilderen en kleertjes te gaan wassen. En ik vind het zonde om nu alles te gaan wassen terwijl ik nog geen kast heb waar ik het in kan leggen.

Dus hier nog weinig was-actieviteiten!!

Groetjes
Wilma

Nog helemaal niks! Maar gelukkig heb ik nog genoeg spullen van mijn eerste dochter. Wel het een en ander uitgeleend maar dat is alleen een kwestie van terugvragen. Alhoewel dat soms langer kan duren dan iets nieuws in de winkel kopen.
Trouwens: bij de eerste moest  van mij alles een maand van tevoren klaar zijn. Ik sliep er gewoon slecht van. Uiteindelijk heeft ze 5 maanden op onze kamer geslapen en diende de sokkenkast als commode. In haar kamer kwam ik alleen om schone kleding te pakken.  Ik heb mezelf dus nu maar beloofd niet te stressen als niet alles klaar staat.

gr. Anne

Terug
Bovenaan