Alles klaar voor de baby???

Heb de afgelopen 2 weken me helemaal los laten gaan op de kinderkamer. Alles is inmiddels gewit, het bedje is geverfd en de kasten zijn in elkaar gezet.   Moet alleen nog een keer gordijnen bestellen, maar die hebben we wel al uitgezocht, dus dat is ook een kwestie van bij de hema langsgaan. Alleen nu nog alle spulletjes wassen. Dat doe ik pas als ik met verlof ben. Heeft geen zin om het eerder te doen, want dan ga ik het dan alsnog een keer doen. Ben er dus helemaal klaar voor. Geeft wel een rustig gevoel.

x

Hallo,

het enige wat ik heb gedaan is de nieuwe kleertjes gewassen. Ik moet ze nog wel opvouwen. Verder nog niets gedaan. Bij de oudste had ik alles met de 6 maanden al klaar. Nu komt het er gewoon niet van. Er loopt er nog 1 rond en ik merk dat een tweelingzwangerschap toch een stuk zwaarder is dan een eenlingzwangerschap. Maar bij de oudste had ik natuurlijk ook niks rondlopen.
Wel al een tweede ledikantje (hetzelfde) bijgekocht, zo ook de wipstoeltje. Tweelingwandelwagen nog niet echt naar mijn zin gevonden. Wel nieuwe gezien, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van, zo ONTZETTEND duur. We zoeken op marktplaats nog wel even verder. We hebben nog even.

Groetjes Miranda

We zijn vrijdag lekker bij de Ikea wezen shoppen.
Eigenlijk was het de bedoeling dat we alleen een opzetstuk voor de commode (we hebben de kast al) en wat leuke spulletjes zouden halen, maar we zijn ook met een nieuw bed voor onze rondlopenede meid terug gekomen.
Afgelopen week is het me in de rug geschoten en elke keer haar in haar ledikant leggen maakt het natuurlijk niet beter.
We hebben nu een peuterbedje gekocht. Best spannend of ze zou blijven liggen én of ze er wil in wilde slapen, ze is nog maar 17 maanden. Maar ze vond het geweldig, wil het bed niet meer uit, slaapt beter dan ooit!!!
Nu kunnen we beginnen met het klaarmaken van de spulletjes voor de baby, maar echt haast heb ik daar nog niet mee.
Ik denk dat we wachten tot de herfstvakantie om alles echt  klaar te zetten, dan heb ik nog 5 weken, vroeg genoeg (hoop ik)

Hoi Hoi,

Bij ons is het de tweede dus we hebben eigenlijk al een babykamer. Voor ons zoontje hebben we al een aantal maanden geleden een nieuwe kamer gekocht. Hij slaapt dus al een tijdje in een groot bed.
Nu heb ik wel van het weekend nieuwe dekens en ass. gekocht. Binnenkort ga ik de kamer wel helemaal in orde maken want onze eerste is te vroeg geboren en het zeg niet dat dat nu ook gebeurt maar wil alles toch ruim van te voren in orde hebben.

Veel plezier met het voorbereiden van de komst van jullie kleine!!

Mams79

OHOH wij hebben nog niets gedaan!!!
Maak me er ook nog niet zo heel druk om want onze oudste slaapt nu nog in de babykamer maar gaat straks naar een andere kamer verhuizen, maar daar moeten we nog aan beginnen.

Maar de kleine zal waarschijnlijk toch de 1e 3 maanden bij ons op de slaapkamer slapen en dat bedje staat er nog van ons oudste zoontje.
Kleertjes zijn zo gepakt en gewasssen en het meeste heb ik nog wel in huis.

Het geboorte kaartje moet mijn vriend nog ontwerpen, heeft hij vorige keer ook gedaan.
Maar ook een naam hebben we nog steeds niet.

Ach komt tijd komt raad.........

Groetjes ingeborg

Ik vind het fijn om te lezen dat er nog meer mensen nog niet zo ver zijn! Ik dacht echt dat wij de enige waren die nog heel veel moesten doen!
Onze babykamer komt in de kamer waar nu de jongste dochter van mijn vriend in slaapt. Wij hebben een jaar geleden (toen we naar dit huis verhuisde) haar hele kamer roze laten maken. Nu gaat zij naar een andere kamer (wat groter) en word haar kamer de babykamer. Maar omdat we nog niet weten of we een jongen of meisje krijgen, gaan we de hele roze kamer toch maar eerst weer wit maken. Roze gordijnen en zo bewaar ik maar wel. Als het een meisje word dan kan dat er vanzelf weer een keer in.

Maar we zijn nu eerst druk bezig met de nieuwe kamer van de andere dochter. Als zij helemaal over is dan kunnen we met de babykamer beginnen. Maar we moeten ook nog meubels enzo kopen. Ook kinderwagen nog niet gekocht. Al wel heel veel kleertjes in huis, bijna alles gekregen. Ik wil gewoon tegen de tijd dat ik met verlof ga, gaan inventariseren wat ik nog aan spullen nodig heb en die dan kopen. Ook wassen pas tegen het einde. Komt vast allemaal goed!!

Hey lieve aanstaande mama's, Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe job, stootte ik op de site : www.babygrafix.be   Allemaal originele geboortekaartjes die je via mail kan bestellen. Geen zeemzoete schilderijtjes maar echt hippe leuke kaartjes, zowel voor jongens als meisjes (of unisex als je het nog niet weet :) )  De eigenaars van dit grafisch bedrijf zijn héél sympathieke jonge mensen die je bijstaan met raad en daad. Echt een aanrader ! Veel succes met de zoektocht naar hét kaartje om het blijde nieuws te brengen. Groetjes

hoi hoi
hier ook nog niks klaar,wel heb ik de babykamer al.maar alles moet nog geschilderd worden.ach een weekeindje er flink tegen aan en het is klaar.
mijn moeder gaat de gordijnen maken en dat is denk ik het meeste werk.
liefs sil

Terug
Bovenaan