Alles klaar?

He meiden,

Vroeg me af hoe het met julie voorbereidingen staat?

Bij mijn eerste kindje had ik nu wel alles af!

Nu moet ik nog bginnen....Mijn verlof is ingegaan! Hoera!
Eerst 2 weken kerstvakantie, dan 16 weken zwangerschapsverlof en dan 12 weken ouderschapsverlof! Jiehaaaaaa vrij tot begin augustus!

En dus nu alle tijd om alles in orde te maken!

De babykamer heeft mijn moeder vorige week grondig gepoetst! De kamer stond nog van mijn zoontje. Hij heeft nu een stoere peuterkamer!

Gisteren al de eerste kleertje gestreken! haha...zelfs de rompertjes! Weet nog goed van mijn zoontje dat je dat maar 1 maal doet.....
De dekentjes zitten nu in de machine. Kan ik mooi het bedje gaan opmaken!

Met kerst laat ik het bezoek mooi ff helpen om het logeerbed op de babykamer te zetten! Daar wil ik graag bevallen, ons bed kan niet op klossen. het ledikantje staat bij ons op de kamer!

Verder moet ik nog de kinderwagenbak schoonmaken, maxicosi uitwassen, geboortekaartjes regelen, enveloopen schrijven  etc!

Hoever zijn jullie met de voorbereidingen?

Gr Janneke

Dit is mijn eerste en ik heb alles al klaarliggen. Ik heb nog zes weken de tijd maar het geeft mij veel rust nu ik alles klaar heb.  Daarbij weet je natuurlijk nooit wanneer de baby komt en voel ik mij nu nog fit genoeg om te shoppen.

Groetjes

Hoi Madelief,

Wat toevallig!
Morgen m'n laatste dagje op het werk....dan 2 weken vakantie, 16 weken zwangerschapsverlof en 13 weken ouderschapsverlof! Ook vrij tot augustus!!!!
Een heel gek gevoel...zo lang niet werken!
Maar wel een heerlijk vooruitzicht, een erg benieuwd naar alles!
Ben langzaam met de voorbereidingen bezig....
na de kerst ga ik echt alle puntjes op de i zetten!
Het kamertje is af, maar moet nog wel alles wassen, strijken en opmaken!
Ook nog wat kleine dingen in huis halen, maar daar heb ik straks alle tijd voor!
Doe het lekker op m'n gemak, maar zorg wel dat ik optijd klaar ben hoor!

Succes met de voorbereidingen en geniet van je lange verlof!
Liefs Annemiek!

Hier nog niet klaar hoor.

Bij de eerste inderdaad was dat wel het geval, maar dan krijg je het kamertje voor het eerst binnen en dat moest (voor mijn gevoel) meteen klaargezet worden!

Onze dochter is sinds vorige week uit het ledikantje en slaap in een peuterbedje.

Ik heb zondag op de babykamer nog een muur geschilderd.

Mijn man gaat binnenkort een nieuwe kast in elkaar zetten voor onze dochter zodat haar kledingkast naar de babykamer toe kan!

Ik heb er geen haast mee!
We hebben alles in huis...dus ik maak me geen zorgen!

Het enige wat ik wil is dat het kamertje voor zover klaar is als ik met verlof ben, dat is over 3 weken.
Dan kan ik alle kleertjes gaan inruimen, en alles wassen.
Lekker op mijn gemak!

Eerst maar eens uitkijken naar het verlof...nog 3 weekjes!!!

Bijna klaar. Ik ben nu 35 weken dus het begint wel te dringen. De babykamer is in elk geval klaar en ik ben bezig de kasten in te ruimen. Kan ik eindelijk al die dozen en zakken met kleertjes en andere spulletjes die we gekregen hebben uitpluizen.

Volgnede week wordt de slaapkamer "verbouwd". Het bed komt aan de andere kant, zodat het wiegje ernaast kan staan. En dan gaan ook gelijk de klossen onder het bed. (es kijken of ik er dan nog in kan klimmen)

Tussendoor heb ik een extra (grotere) badkamerkast gekregen, die mijn man afgelopen weekend in elkaar heeft gezet.

Mijn enige zorgenkindje is momenteel de box. Een nicht van mijn man heeft beloofd dat we haar box zouden krijgen, en aangezien die dingen duur zijn zijn we daar heel blij mee. Alleen.... Die box staat nu nog bij een vriendin van haar, dus moet zij hem bij haar vriendin gaan halen, en om een of andere reden duurt dat allemaal heel erg lang voor het geregeld is.

Wij hebben zelf totaal geen contact met deze nicht (alles gaat via mijn schoonouders), dus ik kan haar ook niet even zelf bellen (heb haar nog maar 1 keer gezien en dat was op de begrafenis van haar vader.) Maar aangezien we 3 katten hebben, die voordat de baby er is moeten leren dat een box een ding is waar ze onder geen enkele voorwaarde in op op mogen komen, begin ik aardig zenuwachtig te worden. En het helpt ook niet dat ik totaal niet weet hoe de box eruitziet!!! Straks is het een knalroze afzichtelijk ding!!!!Dan zit ik daar mooi mee te kijken midden in mijn woonkamer! Zucht.... Over slapeloze nachten gesproken.

ook wij zijn bijna klaar!

we vieren nog mijn vriends verjaardag over 2 weken, en daarna komt de box in huis en haalrt hij de wagen van zolder. zodat dan echt alles klaar staat. ik ben dan net 35 weken geweest.

ook moeten we dan het bed nog hoog zetten. hopen dat dat lukt emt dat gammele bed van ons! hahaha (anders moeten we nog snel iets anders bedenken!)

vanmiddag gaan we naar de drukker om de kaartjes te regelen (duimen dat we iets leuks vinden dus!)

groetjes!

Hoi meiden,

Nou bij mij is ook nog niet alles af hoor. Ben morgen 35 weken ,maar moet nog genoeg regelen. Hoop ook dat de lamp voor het plafond deze week binnenkomt, want zoiets heb ik dan weer zie ik iets moois duurt het nog 6 weken voor dat ze hem in huis hebben, maar als ik iets mooi vindt dan moet ik het ook hebben dus dan is het maar wachten tot die binnen is.

Ik ga ook vandaag net zo als Carine geboortekaartjes uitzoeken. Hebben al een boek met super leuke gedichtjes dus die ga ik nu ook helemaal uitpluisen. Van de week ga ik dan de kleertjes wassen en volgende week gaat het bed omhoog dus nog genoeg te doen hier.

Nou ik ga me lekker in de boeken geboortekaartjes storten.

Groetjes margot

Hallo..

Ook hier is alles klaar :D:D   heeeeeerlijk.. Ook mijn verlof is met de kerst ingegaan .. nu dus lekker genieten .. nou ja genieten.. de nesteldrang is er behoorlijk.. Ook hebben wij de geboortekaartjes al uitgekozen..

kortom     ...     wij zijn er helemaal klaar voor :D

Terug
Bovenaan