Alles klaar?

het leed wat geboortekaartjes heet!
we hebben wel wat leuke kaartjes gezien, maar er helemaal uit zij we echt nog niet hoor!
wat een k*tkarweitje. dacht dat een kaartje uitzoeken wel heel leuk zou zijn om te doen...

of komt het omdat ik vandaag mijn dag neit zo heb?

hahahaha   ik mote wel lachen om jou carina. :)     wij vonden het ook een *%$# klus hoor.. we zagen om een gegeven moment zooooo veel dat we er gek van werden,
we zijn toen naar de drukkerij gegaan , hebben 2 boeken mee genomen.. allebei op geschreven welke we mooi vonden en dan gekeken welke het zou worden. We deden er niet meer moeilijk over, we hebben nu een simpel kaartje . Weet je, 9 van de 10 mensen gooien het kaartje na de tijd toch weer weg...

succes ermee en laat me weten als je wat hebt haha

ja sorry suuz.. het zit niet zo mee vandaag.

wij zijn dus ook bij een drukker geweest en die zei: zoek er maar 1 uit en dan hoor ik het wel.
wat moeten we daar nou mee....

heb nu via internet een paar voorbeeldkaartjes aangevraagd en ga via een site nog even neuzen vanavond.   en dan moet het maar goed zijn hoor!!!

Het is ook mogelijk om zelf een kaartje te ontwerpen.
Is veel minder moeilijk dan het klinkt!

Gewoon op de PC of met de hand wat freuebelen. Daar kun je dan ook me naar de drukker gaan!
Verder zijn er op internet heel veel sites met gediichtjes etc!

Wij hebben het kaartje bij de eerste ook zelf gemaakt. Dat kaartje hebben we nu aangepast voor de tweede.

Succes ermee allemaal.

Hai,

Goh is wel grappig, ik ben nu 36+1 zwanger en moet nog best veel dingetjes doen, maar ja ik ben zwanger van ons 3e kindje en alles is in huis, dus zo voor het pakken zeg maar. Het enige wat wij dus al voor wk 30 hebben gedaan is dus het geboortekaartje uitzoeken en ook de enveloppen zijn al geschreven. Dit komt eigenlijk omdat wij bij onze oudste te horen kregen dat wij met 34 wkn wel erg laat waren met het uitzoeken van de kaartjes. Vandaar dat wij dit zowel bij onze (nu nog) jongste en deze uk toch maar eerder hebben gedaan. Zo zie je maar iedereen heeft weer een andere volgorde van dingetjes doen.

Nou gelukkig hebben wij gister een kaartje uitgezocht en heb gister de tekste erbij uitgewerkt dus ga ze zometeen bestellen.

Heb alleen 1 dilemma en dat is dat wij niet weten wat het wordt en we hebben dus een neutrale kaart uitgezocht. Nu denken jullie wat is je dillema. Nou de jongens naam wordt tegenwoordig aan meisjes gegeven dus dan kan je straks misschien wel verwachten dat ze denken dat je een meisje hebt gekregen ipv een jongen. Iemand ideeen?

Margot

Hoi Margot,

Iets in de tekst schrijven als: onze zoon is geboren .....
Wij zijn blij met de geboorte van onze zoon .....
Zoiets, klinkt truttig hoor, maar ik bedoel alleen te zeggen dat je in een gedichtje of stukje tekst kan benoemen dat het om je zoon gaat!

Wij hebben trouwens de kaarten ook besteld, enveloppen schrijven doe ik niet, we hebben heel lui (van onze bruiloft eind oktober) allemaal etiketten nog in de computer staan, uitdraaien en plakken maar!

Liefs Sabina

grappig margot.. wij hebben heteflde namen"probleempje" onze meisjesnaam is als je hem niet op zijn nederlands uitspreekt een jongensnaam.

komt er op het kaartje niet zoiets als: Hoera een zoon! oid?
heb je iets van tekst waar het gaat over hij of zij?

of misschien de tekst in de kleur laten drukken van het geslacht?
dus blauw bij een jongen en roze bij een meisje... dan is dat probleem toch ook uit de wereld?

succes!

Terug
Bovenaan