Alles klaar?

Hoi meiden,

Hoe is het met de voorbereidingen? Hier goed, alles klaar, zelfs de traktaties voor op de creche!! Is wel een heel lekker gevoel hoor! Alleen van de week nog even de klossen ophalen en dan is het afwachten geblazen........ Pfffttttt, das ook wat heb je alles op orde en dan moet je wachten!!! hahaaha

Vrijdag heb ik de 1e afspraak bij de gyn en ben benieuwd...

Hoe is het met jullie?

xxx Mama van Tygo

36 weken en 3 dagen!

hey,

gefeliciteerd met je 27e verjaardag! (als ik het goed heb begrepen uit het lijstje....)

Hier is ook zowat alles geregeld. Het kamertje is klaar, kleertjes gewassen en gestreken, bedje opgedekt, zwitsal geurbuiltjes overal neer gehangen
Vandaag de laatste kleine spulletjes gekocht, van thermometer tot luieremmer... wat kost het toch een hoop geld zeg al dat kleine grut.... maar ja...

De kaartjes zijn besteld...nu nog de envelope ophalen zodat ik die vast kan schrijven. Kan maar klaar liggen...

De box staat, de kinderwagen is klaar...uuhhh wat nog meer...

de klossen moet ik ook nog ophalen of we doen het met bierkratjes... de kraamzorg is vorige week geweest voor kennismaking dus dat zit wel goed.

Ben ik nog wat vergeten???

Groetjes Yvonne

ehhh... nog niet helemaal! De kinderwagen en maxi-cosi zijn gister gekomen! Joepie!! Dus dat is gedaan. Kaartje is ontworpen door een vriend van mijn zusje, dus ook gedaan, nu nog even een drukker vinden die hem kan drukken.

Wat moet ik nog doen:

* Kleertjes wassen
* Kleertjes strijken
* Babykamer moet nog af (alles is nog niet af, maar dit weekend moeten wij toch weer een slaapkamer hebben en dan hebben we een week voor de babykamer.)
* Adreslijst maken
* Telefoonlijst maken
* Klossen halen
* Nog een paar kleine dingetjes kopen
* Drukker zoeken
* Enveloppen aanschaffen
* Bedenken wat voor een traktatie ik wil
* Versiering kopen

Taj ik denk dat ik maar stop, staat te veel op het lijstje! Gelukkig zijn mijn ouders weer terug van vakantie over 18 dagen :) Hulp in de huishouding!!

Groetjes Nanda

Wat lijkt het me lekker als alles gedaan is en je echt kan gaan genieten en wachten.
Ik zal jullie niet vervelen met mijn lijstje want die is nog heel erg lang. Mijn zoontje is nu ziek  (verkouden en koorts) en ik heb ook keelpijn en voel me niet helemaal top. De dingen die moeten gebeuren zullen nog even moeten wachten, helaas.

Maar euh... staat jullie vluchttas naar het ziekenhuis al klaar? En wat nemen jullie mee?

Ik hoorde dat het scheelt als de vk/gyn een washandje tegen je onderkant houdt als het hoofdje staat (dus bijna erdoor heen komt), er komt dan zo'n druk dat heel erg brand. Ik weet alleen niet meer of het een koud of warm washandje moet zijn. Weet iemand dat toevallig?

Oh en nog een vraagje... weet iemand waar je waterdichte molton kan kopen? Schijnt lekkerder te zijn dan zo'n zeiltje uit het kraampakket. Maakt geen geluid en minder zweterig.

Verder zijn alle tips natuurlijk  welkom!

Groetjes!

Ja wij zijn er ook bijna helemaal klaar voor!
Ik moet alleen nog een luiertas en onze spulletjes klaarzetten voor het ziekenhuis.

Wel heerlijk om in de babykamer te komen alles ligt in de kasten en het bedje is opgemaakt.

Ik begin zelf eindelijk rustig te worden in me lijf, ben wat minder gehaast! heerlijk want ik werd niet goed van me eigen drukk gedoe.

Nu nog 5 dagen werken (verspreid over 2 weken) en dan begint me verlof daar begin ik wel naar uit te kijken!

Groetjes Mirella 34 weken

Wij zijn ook bijna zover. Wel lekker!

Kaartjes en enveloppen zijn voorbereid. Namen gekozen, traktaties voor de creche klaar.

Moet alleen nog de tas voor het ziekenhuis pakken, de box neerzetten, klossen halen en kleertjes wassen. Maar heb vandaag mijn laatste werkdag gehad dus hoop ook nog even te hebben totdat de bevalling begint.

Misschien voor jullie ook een leuk idee, heb allemaal opwindpiepkkuikentjes gekocht bij de Action met de Pasen (maar misschien kun je ze nu ook wel ergens krijgen). De ontwerpster van het geboortekaartje heeft een stickertje in de stijl van het kaartje gemaakt met de tekst ; Hoera ik heb een piepklein zusje/broertje en hij//zij heet...
X-je Nynke. Weten ouders ook meteen dat er een kleintje is geboren. En dat piep vond ik leuk bij een opwindpiepkuikentje.

Verder doop ik een stukje soepstengel in glazuur en in de muisjes. Leuk in een hoge vaas met een strik en het geboortekaartje eraan hangen.  Bij ons kdv zijn ze niet zo gek op beschuiten vanwege de ronddwarreldende muisjes en kruimels.  Enn dit is makkelijk te maken en uit te delen.

Groet,
Cynthia

nee nog niet helemaal klaar!
de box komt pas vanaf volgende week naar beneden,4 weken voor aaron en de katten om te wennen.
de klossen komen over 1,5 week denk ik ook wel.
kamertje is wel helemaal klaar,alles gewassen!
en o ja die tas is ook nog steeds leeg,maar ik wil toch thuis bevallen;)

vind het wel heel spannend worden!maar ben er nog niet klaar voor:(

groetjes nienke

Hoi,

Hier is bijna alles klaar en wat niet op tijd klaar is is jammer dan.
Ga nu niet meer stressen hoor, trouwens kan ook niet. Heb zulke dikke benen van het vocht dat ik het grootste gedeelte van de dag met de benen omhoog lig. Ze doen ook echt zeer, kan geen schoenen meer aan :-(
Vandaag komt de kamer van de 1ste af en dan van het weekend de meubeltjes voor de baby klaar zetten en dat is het denk ik wel. Vergeet ook zoveel op het moment. Ik moet me ook alleen maar bezig houden met een kindje krijgen, hahahahaha

Evelien mv Dylan en 37+3 zwanger

Terug
Bovenaan