Alles klaar?

Hoi,

Nou de babykamer is ook af hoor, dus laat maar komen.;-))
Was van het weekend trouwens nog wat.We hebben de babykamer van een vriendin en die had hem zilver gespoten. Staat erg leuk overigens, maar wat bleek. Het bedje blijft zilver afgeven en daar was ik dus niet blij mee. Lak erover gespoten maar het hielp niet en dus gister nog even met spoed op marktplaats maar gekeken voor een ander bedje, want dat risico wil ik niet nemen hoor. Gelukkig dichtbij huis geslaagd en ik zie wel na de bevalling of ik het zo hou of toch nog iets anders wil. Maar de kleine kan iig lekker slapen..

Evelien

Hoi Sunny,

Een koud washandje moet het zijn, maar waarschijnlijk denkt de vk daar zelf wel aan.
En die molton kun je gewoon bij de hema halen. Ik heb em vie wehkamp besteld. Bij mijn eerste zwangerschap hadden we dus die uit het kraam pakket. En zoals je al   zei dat is echt een ramp bij elke beweging die je maakt hoorde je die.

@Evelien, dat schiet niet op, is de kleine  zometeen helemaal zilver. Geluukig heb je snel nog een andere gevonden. Scheelt weer stress

Liefs,

hier staat sinds gister ook echt alles klaar Gister de klossen opgehaald dus die staan eronder Krijg van de week alleen iets hogerer klossen want deze zijn omdat wij een laag bed hebben eigelijk net iets te laag.
Mijn zwager heeft gister ook eindelijk de gordijnen gebracht.
Eigenlijk moet ik alleen nog de traktatie voor op het kinderdag verblijf .
Misschien dat ik hooguit nog wat rust kan nemen want dat vergeet ik elke dag hahahaha...

het gaat al opschieten voor ons allemaal het aftellen is begonnen
mira mv marek en 37 weken zwv ??

Terug
Bovenaan