alles klaargelegd

gister heb ik mijn best even gedaan..... hihi
Slaapkamertje van de baby slaapklaar gemaakt... dus bedje opgemaakt (wat een ellende krijg het niet goed voor elkaar) waskussen klaargelegd... eerste pampertjes op de plank....
beneden de kraamdoos neergezet al die mega grote luiers een plaatsje gegeven...

Mijn bed staat al klaar... maar zal volgende week ff die zeilen dingen eronder doen... had ik gister eerst verschoond voor ik erachter kwam wat daar allemaal nog onder moet liggen hahaa....

pak pampers naar beneden gehaald, doekjes, aankleedkussen enz enz....

ziekenhuis spul staat al klaar... maar denk dat ik toch de kleertjes nog verander wat erin zit.... hihi kan mijn keuze niet maken.

Zijn er verder dingen die je klaar moet leggen?? word nummer 1 en word er zo onzeker van!

Liefs

Volgens mij ben jij perfect voorbereid Anneke! En mochten er toch dingen ontbreken dat is toch ook zo gehaald.

Heb ook 3 setjes kleding voor die kleine in de ziekenhuistas zitten hoor hahahahahaha. Het pakje dat hij aankrijgt na de bevalling staat al wel vast.

Groetjes Anne

nee klinkt goed hoor, en als puntje bij paaltje komt heb je eigenlijk niks echt nodig, behalve een schoon setje voor jou en de baby in de tas, dus geen paniek,,haha
Ik heb 2setjes voor de baby in de tas, 1echt voor een meisje (heb ik 6jaar terug van mn vader gekregen, hij dacht toen dat ik al meid kreeg,,hihi) en 1neutraal setje, zou het zo erg vinden als het een jongen bleek te zijn en die een jurkje aan moet,,whaha
Zorg wel dat je camera klaar ligt met volle baterijen, dat is wel erg belangrijk natuurlijk!!!!!!
Liefs MJ

ik mag straks ook alles klaar leggen..

ziekenhuis tas staat al klaar hier maar dat komt omdat we al een bezoek hebben moeten brengen aan het ziekenhuis..
ik moet voor de thuis bevalling nog enkele dingetjes aanschaffen.. moet nog wondgraas 16x16 hebben en onderleggers 60x 90 maarja vind alleen maar 60x60(zaten ook in me kraampakket) en verder pedaalemmer zakken en een lading maandverband zonder plastic hebben.

morgen komen de bed verhogers en po (worden luxe aan huis bezorgd)

maar van het weekend ik me vent weg en ga ik lekker aan klungelen en alles in gereedheid brengen ben maandag namelijk 37 weken ...

Mijn bed en po werden ook bezorgd... het bed werd zelfs heel lief door die man voor me in elkaar gezet... was helemaal home alone... :S

Ah... mj de batterij van het fototoestel.. die is zo goed als leeg... hihi ff aan de lader dus... daar had ik helemaal niet aan gedacht... heb zelf kleingeld in mijn ziekenhuistas gedaan ivm parkeren.. hahahah....

nou dan geloof ik dat ik er klaar voor ben

In het geval dat je een nachtje in het ziekehuis moet blijven, kan het misschien handig zijn om toiletspullen bij je te hebben. Sokjes en mutsje voor de baby? Een pyjama voor jou waar je makkelijk borstvoeding mee kan geven (als je dat gaat doen).. en inderdaad.. een camera of fototoestel voor de eerste momentjes!!
Je zou nog kunnen denken aan wat kleins te eten.. soms hoor je dat het ziekenhuis voor de vrouw wel iets te eten geeft, maar dat de man er zelf voor moet zorgen. Midden in de nacht kan dat lastig zijn.
Nou, meer weet ik ook niet te bedenken..

hier hoef je niet eens klein geld te hebben.. in het ziekenhuis heb je een betaalautomaat waar je met de pinpas kan betalen.. en is dat kapot kun je bij de info balie ook je kaartje betalen contant, pin of chipknip..

heb voor me camera 6 accu's dus daar kan ik niet zonder mee zitten haha

Terug
Bovenaan