alles klaargelegd

wow zo te lezen ben je goed voorbereid!! Vandaag ben k 35 weken en heb voor de baby de kleertjes al klaar liggen, maar moet voor mezelf alles nog pakken...Waarschijnlijk neem ik veel te veel mee, maar aangezien je bij een keizersnede 3 tot 5 dagen in het ziekenhuis blijft heb ik 5 pakjes klaar gelegd ;)...Spannend hoor ik heb altijd het idee dat als de spullen allemaal in huis zijn en de koffer is gepakt het echte aftellen is begonnen...

Stop warme sokken in je tas, ik zulke koude voeten tijdens de bevallingen.
Eten voor papa is geen overbodige luxe. Die van mij werd wel erg wit rondom zijn neus (sterke geslacht??).
verder heb je volgens mij aan alles gedacht, accu van je mobiel?
groet, Jessica

mijn eigen toiletspullen en pyama liggen ook al klaar... zit allemaal in de ziekenhuistas...

accu van mijn mobiel is altijd vol... of bijna vol... en mocht ik naar het ziekenhuis moeten gaat ie eerst toch uit. ahaha...

Ben van plan thuis te bevallen....
Zoals ik van jullie verneem ben ik voorbereid hihi...

toch fijn idee dat alles klaar ligt enzo....

Zal ff met de kleine van mijn nichtje naar de speeltuin....

Je bent zeker goed voorbereid...staat de maxicosi ook klaar? En heeft je vent al even gekeken hoe die in de auto moet? En hoe de gordeltjes van de baby vast moeten? Als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan is het duidelijk, maar weet nog dat wij de eerste keren er heeeeeel erg mee zaten te klungelen (met een pop hahahaa!)

Ik heb alles voor het grijpen liggen, maar nog geen tas klaar. Weet dat ik anders het spul toch nog tig keer zou uitpakken. Wel net een nieuwe tandenborstel en tandpasta gekocht om mee te nemen

Het bed staat hier niet op klossen en geen plastic enz. want dat vond ik echt een ramp. Dat doet Jasper wel als hij weer thuis is. Box staat ook nog op zolder, maar die is ook snel genoeg in elkaar gezet!

wij hebben een family fix dus geen geouwhoer met de auto gordel maar gewoon er in klikken..

en we zijn al 4x tante en oom dus maxi cosi kunnen we zo wat met sloten ogen dicht doen haha

hier ook zowat alles klaar, weiger alleen mijn ziekenhuiskoffer klaar te zetten, wil dit keer graag een kee rthuisbevallen. alledrie de keren hiervoor toch in het ziekenhusibeland. weet dat als het enemaal zover is, dat gekke koffertje zo is ingepakt. nog wat kleine spul aanschaffen en dan zijn we klaar.
en anna jij bent er idd helemaal klaar voor.

@lorena. Zou toch maar de spulletjes voor het ziekenhuis bij elkaar leggen hoor. Kreeg die waarschuwing van de week nog van mijn zus die hals over kop toch naar het ziekenhuis moest. Ik heb wel een koffertje gehaald maar de spullen liggen allemaal in de kast apart op een stapeltje. Dan kan manlief alles in 1 keer in het koffertje gooien en zijn we zo weg. Heb alles aangewezen maar dat werd te ingewikkeld dus vandaar dat ene stapeltje in de kast. Maxi-cosi staat op de babykamer klaar samen met de wieg die ook slaapklaar is. Ben er ook helemaal klaar voor, al mag het nog even duren vanwege de afwerking van de verbouwing. Hhahahaahah

Haha wat zijn jullie onwijs goed voorbereid!

Ik ben nu 35,5 week.
Ons bed staat al wel op klossen, de babykamer is klaar.
Heb nog geen zeiltje op bed, wil ik bij 37 weken doen en moet mn zh tasje voor de zekerheid nog klaar zetten.
Geloof dat ik de rest wel af heb haha,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan