Alles meeslepen!

Hoi,

Als wij tegenwoordig weggaan moet er een heel arsenaal aan spullen mee, zowiezo zijn muisjes(kleine knuffeltjes) het liefst nog een knuffel, een paar auto´s (je kunt toch niet zonder auto de deur uit) en dan nog wat om de lege ruimte in zijn armen op te vullen!
Ook als hij uit bed komt (doet hij zelf) dan begint hij heel zijn bed leeg te trekken en alles gaat over het traprekje, alle knuffels, zijn slaapzak, de broek die klaar ligt en alle luiers die hij te pakken kan krijgen!
Nu vind ik het allemaal niet zo´n probleem al moet ik als we op stap gaan wel een grens trekken (aangezien hij zoveel in zijn handen heeft dat hij niet meer kan zien waar hij loopt)

Wat gaat er bij jullie mee als je weggaat??

Gr MJ

Als we gewoon even boodschappen gaan doen of Emma uit school halen, dan mag er niets mee. Dan blijft binnenspeelgoed thuis.
Anders wordt het steeds gekker.

Hoi,

Als Myrthe uit bed komt (doe ik nog) dan pakt ze al haar knuffels en spenen. Pas als ze aangekleed is dan wordt alles weer in bed gegooid.

Als we naar buiten gaan wandelen of boodschappen doen, dan moet dr poppenwagen met pop mee. Drama's als het niet mag haha.

Verder pakt ze iedere dag weer wat anders, al is pop wel favoriet. In de auto moet ze dr speen (vraag me niet waarom) en ze wenst dan ook wat te drinken bij haar.

Ach ja, zo lang het kan (met lopen en in auto/ op fiets/ in wandelwagen past) vind ik het prima.

Liefs Irene

Quinten gooit s`ochtends zijn speen en toes(kussensloop van hemzelf) in bed en knuffel gaat eruit.
mee is vaak een muziekinstrument. vraag me niet waarom dat wet ik dus niet.

voor de rest hebben opa`s en oma`s zat speelgoed.

we nemen wel altijd vor de zekerheid de speen en toe mee.
als we een dag weggaan dan.
liefs lenie

Minoux wil tegenwoordig ook graag van alles mee nemen. Meestal mag ze van mij 1 dingetje meenemen. Iets wat makelijk mee kan. Dat varieeerd van buggy met pop, tot tasje tot klein knuffeltje.
Dat neemt ze dan mee als we gaan wandelen of even naar de supermarkt gaan ofzo.
Als we echt ergens op visite gaan ofzo, nemen we wat meer mee...d'r knuffelpopje (slaappopje), een paar boekjes en 1 speelgoed dingetje.

Groetjes, Bianca

Lars wil altijd een plastic lepel meenemen daar wijst hij dan alles mee aan wat hij ziet.
echt zo'n leraar van vroeger met een aanwijsstok hahaha.
Verder neemt hij nooit wat mee zijn vaste knuffel zoiezo niet stel je voor dat hij hem kwijt raakt dan hebben we een probleem

Gr Lique

Onze kinderen nemen niks mee, behalve als we ergens op bezoek gaan waar geen kinderen zijn, dan mogen ze van mij ieder één stuk speelgoed meenemen. Al is de ervaring dat ze er daar toch meestal niet mee spelen haha.
Eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken dat ze alledrie straks met vanalles lopen te sjouwen!
Want wie let er op die spullen....?
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Als ik zeg gaan we naar buiten, komt hij aan met zijn schoenen en jas, haha. Verder hoeft niets mee.

Als hij ergens gaat logeren, moet de babyfoon (is ook zijn inslaapval muziekje) fopspeen en zijn knuffeldoek mee. Maar verder, laten we mooi alles thuis.
Ik zou het ook echt niet zien zitten om met alles te moeten slepen. Idd raak je dan toch alles kwijt?

Terug
Bovenaan