Alles meeslepen!

logeren hebben wij nog geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen.

als we boodschappen gaan doen gaat alelen haar drinken mee, en soms een koekje. geen speelgoed ofzo. dat zie ik echt niet zitten.

gaan we naar oma, dan gaan alleen de luiers, doekjes en beker mee. speelgoed hebben we daar.

gaan we naar iemand anders die geen kinderen heeft, dan gaat er wel een klein speeltje mee, of een dvd.
nathalia is gelukkig heel makkelijk. zeker als we bij iemand op visite gaan, want dan is ze verlegen hahaahha

als ik nathalia sochtends uit bedje haal, wil ze alleen haar dekentje mee hebben, daar kan ze dan op de bank nog even onder zitten als ze tv kijkt en een boterhammetje gaat eten.
knuffie ging ook altijd uit bed, maar nu laten we die lekker in bed liggen, scheelt ook weer zoeken want nathalia verstopt tegenwoordig alles hahahaha

liefs, do

Zodra Nina wakker word moeten inderdaad : Muis, Kikker, Knorrie, Aapie, en Leeuw mee. EN die gaan in huis overal waar Nina is... Als we weggaan worden ze alle 5 op 't dressoir gezet om " goed op het huisje te passen"... En dat doen ze altijd zo goed dat ze altijd weer op mogen passen, ahhahah! Als we een hele dag weggaan mag er wel 1 mee, je weet immer maar nooit waar ie goed voor kan zijn: een slaapje in de auto, troosten na een valpartij of weet ik wat al nog. Maaaarrr... Dat ding doet dan wel de inhoud cvan de tas van mama bewaken als jullie begrijpen wat ik bedoel, WHAHHAHA

Liefs, Marieke

Ja hoor hier nog zo'n meisje dat het liefst haar hele hebben en houden meeneemt.
Haar pop die moet overal mee naartoe en die gaat dus ook altijd mee. Ik merk namelijk dat het haar een gevoel van veiligheid geeft als haar pop meegaat en dat vind ik wel erg belangrijk.
Verder nemen we alleen speelgoed mee al we ergens op bezoek gaan waar ze geen of al oudere kinderen hebben.
Soms wil ze wel eens wat meenemen als we met de auto ergens naartoe gaan. Dat mag maar het blijft wel in de auto liggen.

Groetjes Anne

Laura moet steeds meer dingen mee naar bed, en als je haar uit bed haalt grijpt ze gauw alles bij elkaar om mee naar beneden te nemen. Naar kdv, oma en op visite moet haar muis altijd mee, en drinken enzo. Vanmorgen wilde ze een schepje en een harkje mee naar de creche, maar daar heb ik een stokje voor gestoken, resultaat: brullend meisje bij de voordeur...

Terug
Bovenaan