Alles op 60 graden wassen??

Hoi allemaal!

Ik heb zojuist even gezocht in het forum over het wassen van de kleertjes. Ze hangen bij mij inmiddels grotendeels in de kast (ik was toen 32 weken).?(nu 34)
Nu zie ik op internet dat het wassen op 60 graden het beste is vanwege het doden van bacteriën. Dat heb ik dus niet gedaan.... Is dat wel aan te raden of kan ik alles lekker laten hangen? Het was zoveel werk!! Ik heb weinig zin om het opnieuw te doen... Tenzij het echt beter is natuurlijk ☺️
 
Ik heb zelf ook niet alles op 60 graden gewassen hoor. Heb geen zin dat kleertjes krimpen als er een etiket in zit van 30 graden
 
Nee precies... En ik dacht als ik alles al moet wassen op kleur... Man he!! Ik heb gewoon alle witte was bij elkaar en alle gekleurde was. En dat waren al drie of vier rondes. En aangezien ik nog geen droger heb was ik daar wel even zoet mee ?
 
Ik heb het ook niet op 60 gr gewassen, maar alles volgens wasvoorschrift van de kleding, lakens, dekentjes etc.
 
Heb nooit de babykleertjes enzo op 60 graden gewassen. Gewoon op 30 of 40 graden. Als je het gewassen hebt komen er toch weer nieuwe bacteriën op denk ik dan.
 
Welnee, kleren was ik altijd op 30 of 40 graden, ook de eerste keer. Dat doe ik al 4 jaar lang, Kids zijn nooit ziek geweest omdat hun kleren niet op 60graden gewassen worden hoor! Haha ;)
 
Ze mogen ook een beetje weerstand opbouwen, denk ik dan. En vraag me ook wel af hoe de kleertjes er uit zien nadat ze in de was zijn geweest met 60 graden.
 
Hier ook geen 60 gr hoor, wel gestreken (doodt ook bacterien), maar vooral omdat ik t mooi vind. Overdreven gedoe tegenwoordig haha!
 
Terug
Bovenaan