alles staat op losse schroeven...

hi,

Ik weet niet hoe ik dit moet vertellen.

Vanmorgen hadden we ons laatste gesprek voordat we met ivf zouden beginnen. We kregen alleen nog een uitslag vh bloed van mijn man. Hierin testen ze de hoogte van prolactine(hypofyse). Deze mag maximaal 20 zijn. Bij mijn man blijkt dit 110 te zijn. de dokter vertelde dat dit waarschijnlijk duidt op een tumor in zijn hoofd....Hij moest nu weer bloed afnemen en volgende week donderdag krijgen we de uitslag van deze test. Als deze uitslag weer slecht is dan wordt het hele ivf traject afgeblazen en zullen ze een MRI scan gaan maken van zijn hoofd. Als er echt een tumor blijkt te zitten dan kan je al raden wat er daarna gaat gebeuren.

We kunnen dit allemaal nog niet bevatten. Wat de uitslag gaat worden volgende week we willen perse door met ivf, daar hebben we zolang op gewacht.

Ik weet echt niet wat de toekomst ons gaat brengen. Onze eigen gezondheid is belangrijker dan onze kinderwens dat is zeker.

Marielle

Meid! Jeetje, ik lees net je bericht en schrik me te pletter. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik hoop dat het allemaal mee valt en dat het niks ernstigs is! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte en ik ga duimen voor jullie!

Nog even wat zeggen. Zit hier echt met tranen in mijn ogen. Pfff. Ik zit te bedenken wat ik kan zeggen om het voor het minder erg te maken maar het is gewoon erg. De gezondheid van je man is nu echt het allerbelangrijkste. Ik hoop dat jullie snel uit deze onzekerheid zijn.

lieve marielle,

Jeetje,weet niet goed wat ik moet zeggen...klote!
Het eerste wat wel in me opkomt is: Laat een ct-scan maken dan heb je toch meer zekerheid? Ik ben zelf verpleegkundige en ik zou erop staan dat ze een scan maken..en niet wachten op bloeduitslagen...
Ik wil jullie veel sterkte wensen en hopelijk valt het allemaal mee en kan de ivf toch doorgaan.
Liefs Esther

Lieve Marielle,

Ongelooflijk ik ben ook net zoals Noortje het beschrijft heel erg geschrokken van jullie verhaal. Ik ben echt sprakeloos en heel erg verdrietig voor jullie. Wat moeten jullie geschrokken zijn toen jullie dit nieuws hoorden. Het allerbelangrijkste is dat je man weer beter wordt, en dat gaat zeker gebeuren. Ik stuur mijn positieve energie naar jullie toe en dat het jullie kracht geeft om dit aan te kunnen. Het is idd het allerbelangrijkste hoor dan zwanger worden, daar moeten jullie nu even niet meer aan denken. Maar je weet het nooit als hij straks weer helemaal beter is, dat jullie er dan weer voor kunnen gaan. Nogmaals heel veel beterschap van mij, en we zullen jullie zeker steunen ok.

Heel veel liefs en knuffels van mij

lieve marielle,

O wat is dit erg zeg !!!!!!
Ik kan nu een heel verhaal gaan afsteken, maar eerlijk heb hier geen woorden voor .
Ik kan alleen maar zeggen HEEL VEEL sterkte en hopen op een positieve uitslag .
liefs happywoman

Lieve Mariëlle,

Wat een vreselijk nieuws is dit zeg!!!! Je hele wereld staat op zijn kop ineens!!!!
Ik wil je met heel mijn hart alle sterkte van de wereld wensen in deze moeilijke tijd!!

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar mijn moeder is 3 jaar geleden geopereerd aan een hersentumor en dat is heel goed afgelopen. Ze is geopereerd in het UMC Utrecht en dat is perfect gegaan.

Sterkte!
lfs inge

lieve marielle,

Woorden schieten me tekort, ik weet echt niet wat ik moet zeggen....
Enkel dat ik jullie heel veel sterkte en succes wens bij dit hartverscheurende nieuws!!!

knuffel van kreeftje

Terug
Bovenaan