alles staat op losse schroeven...

hey,

wat een verschrikkelijk verhaal, ben sprakeloos. Wens jullie veel sterkte in deze bange dagen. ik zou ook niet wachten op de bloedtest, maar zo rap mogelijk een scan laten doen, daar zien ze meer op, qua ligging, grootte,...

Sterkte
groetjes grace

Lieve Mariëlle,

Wat een ellende zeg. Zou ook wel zoveel willen zeggen om je op te fleuren maar weet niets te zeggen. Denk dat woorden te kort schieten. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Met zoveel hoop naar het laatste gesprek en dan dit nieuws. Hoop dat het allemaal meevalt met je man en dat jullie gauw betere tijden tegemoet gaan.

Heel veel sterkte en dikke knuffels
patricia

Lieve Marielle,

Woorden schieten mij ook tekort. Jullie vallen wel in het 1 in het andere, zeg.

Ik ga flink duimen voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte in  de komende tijd die gaat volgen. Gezondheid gaat toch denk ik voor....

Meid, doe je ook rustig aan en hopelijk komt het helemaal met je mannetje goed!

Veel liefs Sabrina (Sab)

He meis.. zit hier met kippevel je stukje te lezen...jemig, wat een ongelooflijk onverwacht k2t nieuws!!!
ik wens jullie heel veel sterkte en ontzettend veel succes; dat de volgende uitslag maar goed mag zijn op een of andere manier!!

Ook ik zit je berichtje te lezen terwijl ik de rillingen door mijn lijf voel kruipen.
Jeemig wat een verschrikkelijk nieuws. De grond word compleet onder jullie voeten weggevaagd, en dat terwijl jullie goede hoop hadden met IVF te mogen starten.  

Nu staan de zaken er ineens heel anders voor.

Ik vind het in een woord echt vreselijk voor jullie.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe, hoop dat  de volgende bloeduitslagen binnenkort heel anders zijn.

Ik denk aan jullie!

Lieve Marielle,

De gedachte dat je het ziekenhuis in loopt om je kinderwens te vervullen en dat je dan met zo een uitslag buiten komt te staan.. Jeetje kippenvel en ik kan me voorstellen dat de aarde even onder jullie voeten is weggeslagen. Ik hoop voor jullie dat de uitslag volgende week goed is !!!

Heel heel veel sterkte !!

Knuffel,

Corina

Ook ik ben sprakeloos.....en woorden schieten inderdaad tekort.
De gezondheid van je man is nu inderdaad echt het allerbelangrijkste.
Heel veel sterkte in de aankomende tijd!!

Liefs Katie

Terug
Bovenaan