Alles weer uitgespuugd!

A

Anoniem

Guest
Pfff, we waren lekker even weg geweest, komen om 19.30 uur thuis en ze was heerlijk moe! Lekker even wat gewassen, pyamaatje aan en een flesje. Die heeft ze (zo schattig) half slapend leeggedronken. Ik wil haar pakken om een boertje te laten, ze verslikt zich en alles komt er in een golf weer uit.......
Ik helemaal vol, zij helemaal vol, de bank, het kussen...echt alles zat onder..
Heb ik haar maar weer gewassen, alles schoon aangedaan en in bed gelegd.
Was bang als ik haar nog wat zou geven dat het teveel zou worden en het er ook weer uit kwam.
Maar nu twijfel ik dus, moet ik haar nu straks wakker maken om te laten drinken of maar gewoon afwachten??
En als ze niet wakker word van de honger, is het dan niet te lang tot morgenvroeg??

Vond het zoo zielig...en zij bleef maar lachen!!! Hahaha helemaal onder de melk en nog lachen en vertellen!!

Hoi,

Kl*te he als dat gebeurd???
Mijn 'ervaring' (maar dan spreek ik voor hier uiteraard) is lekker laten slapen.
Als het nodig is melden die kleintjes zich vanzelf wel.
Helaas had ik zo een spugertje van 'nature' en die passen zich makkelijker aan dan wij na het gebeuren.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Oh nee hè, da's echt vervelend als alles er zo uitkomt. Ik weet ook nooit of ik weer nieuw eten moet geven na spugen. Kan je dus geen advies geven, maar leef wel heel erg met je mee.

Ja echt kl*te, zeg dat wel! Vond het vooral voor haar ook zo zielig...ze lag zooo lekker bij me te slapen..hahaha maar goed, ze had er eigenlijk minder "last" van dan mij want ze moest meteen erna heel hard lachen! Gek kind! hahaha!
Ik denk ook dat ik dat doe, gewoon laten slapen. Als ze honger heeft meld ze zich inderdaad wel en dan krijgt ze dan wel een (klein) flesje.
Als ik haar wakker ga maken ben ik eigenlijk ook weer bang dat ze daaraan gaat wennen en morgenavond/nacht vanzelf weer wakker gaat worden...die kleintjes wennen daar zooo snel aan...
Maar goed, we zien wel! Thanks!

Nog een keertje hoi.....

Ik zal het ook even uitleggen.... als je zelf gegeten hebt, en je spuugt daarna alles weer uit... heb jezelf dan nog trek/zin om te eten???
Mij lijkt het antwoord; nee. Dus in principe kan je het zo bekijken.

Groetjes Debby mv B'Elanna

hahah ja debby, daar dacht ik inderdaad ook aan toen ik haar in bed had gelegd. Nee, je hebt dan echt geen zin om te eten en ik denk als ik na het spugen zou gaan slapen dat ik ook niet wakker zou worden van de honger...maar goed, dat is nog even afwachten.

hoi,

hier heeft dinand de heleweek buikgriep gehad, dus alles kwam er letterlijk weer uit, ik bracht hem dan gewoon wel tegen 8 uur na bed, maar ook met de onzekerheid of dat ik hem wakker zou maken voor een extra voeding, maar ik heb hem toch gewoon laten liggen, en hij is in van de hele week, 1 keer s'nachts voor een voeding geweest, dus ik denk ook wel dat als ze echt honger hebben, dat ze zich dan wel melden, ik zou dr niet zelf wakker maken,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan