A
Anoniem
Guest
Pfff, we waren lekker even weg geweest, komen om 19.30 uur thuis en ze was heerlijk moe! Lekker even wat gewassen, pyamaatje aan en een flesje. Die heeft ze (zo schattig) half slapend leeggedronken. Ik wil haar pakken om een boertje te laten, ze verslikt zich en alles komt er in een golf weer uit.......
Ik helemaal vol, zij helemaal vol, de bank, het kussen...echt alles zat onder..
Heb ik haar maar weer gewassen, alles schoon aangedaan en in bed gelegd.
Was bang als ik haar nog wat zou geven dat het teveel zou worden en het er ook weer uit kwam.
Maar nu twijfel ik dus, moet ik haar nu straks wakker maken om te laten drinken of maar gewoon afwachten??
En als ze niet wakker word van de honger, is het dan niet te lang tot morgenvroeg??
Vond het zoo zielig...en zij bleef maar lachen!!! Hahaha helemaal onder de melk en nog lachen en vertellen!!
Ik helemaal vol, zij helemaal vol, de bank, het kussen...echt alles zat onder..
Heb ik haar maar weer gewassen, alles schoon aangedaan en in bed gelegd.
Was bang als ik haar nog wat zou geven dat het teveel zou worden en het er ook weer uit kwam.
Maar nu twijfel ik dus, moet ik haar nu straks wakker maken om te laten drinken of maar gewoon afwachten??
En als ze niet wakker word van de honger, is het dan niet te lang tot morgenvroeg??
Vond het zoo zielig...en zij bleef maar lachen!!! Hahaha helemaal onder de melk en nog lachen en vertellen!!