Alles weer uitgespuugd!

Hahahaha, sorry 4dec, maar ik zie het echt helemaal voor me! Gatverdamme en die melk is ook nog zo vies plakkerig... succes met poetsen zo

En over dat flesje. Heather heeft een tijdje haar laatste flesje heel slecht (lees niet) gedronken en uhm, ja, daar gaat mijn moeder van de maand award, maar ik dacht op een gegeven moment maar 'ach, als ze honger heeft wordt ze vanzelf wel wakker...'   Als ze verder die dag goed gegeten heeft... Misschien morgen ochtend een beetje pap extra, maar verder zou ik me geen zorgen maken

Groetjes, KT

Hahaha KT,   gepoetst heb ik meteen erna al gedaan hoor! (nadat mijn meisje verzorgd was en in bed lag natuurlijk)
En het plakte idd, was ook nog een papfles!!
maar goed, het hoort er allemaal bij he!

Ik weet precies wat je bedoeld!!
Afgelopen woensdag heeft het hier ook door de lucht gevlogen.
Over mijn hoofd en voor en achter in mijn trui,idd de bank,tussen de bank,onder de bank,alles zat onder! Teun moest hoesten en daar kwam de fles (van 12:30) incl.de banaan van de ochtend,die vond ik terug in mijn bh
Ik heb toen ik alles op had geruimd Teun wel een nieuwe fles aangeboden en die heeft hij gewoon ook weer leeg gedronken,en binnen gehouden
Ik zou hem alleen s`nachts gewoon door laten slapen.
Misschien dat ze morgenvroeg iets eerder komt.
Succes!!

Groetjes Mikkie.

Nou, ze heeft gewoon heerlijk doorgeslapen hoor
Ze was zelfs niet eerder wakker, gewoon om 8.00 uur de fles gegeven en daarvan heeft ze ook gewoon een beetje (20 cc ofzo) laten staan, zoals ze altijd doet s'morgens!
Zo zie je maar weer...

Terug
Bovenaan