Allimentatie via advocaat verkrijgen.. Ervaringnr

Milouuu

New member
<p>Ik zal er helaas aan moeten geloven. Te lang probeer ik de vrede te bewaren.. Niet moeilijk te doen.. Rust bezwaren zodat het niet terugkaatst op de kindjes.. Maar naar 1 jaar eindelijk gezegd dat de vader toch echt moest gaan betalen.. En overeen gekomen over een bedrag dat lager is dan wettelijke indexering.. Maakt hij net na 2x al niet meer over. Ik moest Rekeningen terugboeken...</p><p> </p><p>Dus.. Ik wil via een advocaat regelen dat de Allimentatie wettelijk wordt vastgelegd voor hem. Ik moet het van een pro deo advocaat hebben uiteraard.. Maar ik ben in dit wereldje helemaal niet bekend... Waar vind ik deze advocaat?? Ga ik voor de eerste de beste of moet ik uitzoeken welke goed is op dit gebied?</p><p> </p><p> </p><p>Iemand ervaring hiermee?</p><p>Dankjewel alvast x</p>
 
Wat een lastige situatie. Wel goed dat je nu deze stap maakt. Niet om vervelend te doen, maar voor de kids!

Ik ben er verder ook niet in thuis maar je kan naar het juridisch loket gaan. Dat is geloof ik volledig kosteloos en in elke stad wel aanwezig. Zij kunnen je ook adviseren over wat voor advocaat, welke stappen, etc.

Sterkte en succes!!
 
Terug
Bovenaan