Als een balletje in een flipperkast

Hier ook wel wat herkenbaar hoor. Mijn dochter zoekt ook telkens het avontuur op. Als ze zich verveelt gaat ze met haar armen achter haar rug lopen en 'zoeken' naar actie geloof ik.. 
Verschil met bij jullie is dat zij vaak gewoon geluk heeft.. als ze over de bank heen rent, hebben we haar net op tijd vastgepakt ofzo. Ze doet zich niet heel vaak echt pijn maar soms denk ik oke hoe dan? ??‍♀️ 
Als zij in huis rondloopt is het ook altijd rennen en nooit lopen.. dan denk ik meisje relax?
 
Wij zeggen van onze dochter van 25 maanden dat ze niet kan lopen. Ze kan namelijk alleen maar rennen ? 2 weken terug nog een gat in haar voorhoofd gevallen. Ze valt elke dag, benen vol blauwe plekken, regelmatig een dik oog. Ook echt een sloopkogel dus ? Vandaag naar het consultatiebureau en voor het eerst zonder blauwe plek in haar gezicht sinds ze zich kan voortbewegen ? Ik heb me zelfs al eens verontschuldigd bij het CB en gezegd dat ze zoveel blauwe plekken had doordat de zo'n kluns is. Was bang dat we jeugdzorg op ons af zouden krijgen! Ze konden er gelukkig om lachen ?
 
Terug
Bovenaan