Als het goed is hoor ik hier ook...

Hoi,

wat spannend allemaal zeg. Ik kan me het goed voorstellen dat je baalt van dat spiraaltje, maar moet die er niet uit dan? Een vriendin van me heeft ooit zo'n ding laten zetten en vroeg me of ik haar wilde ophalen uit het ziekenhuis omdat haar was aangeraden niet zelf naar huis te rijden. Nou inderdaad! Ik heb nog nooit zo'n zielig hoopje mens gezien! Ik wist direct, ik NOOIT een spiraaltje...

Ik hoop dat je over 3 dagen echt heel goed nieuws krijgt en geen BBZ. Laat jer het even weten?

Hoi,

Dat spiraaltje zit er al niet meer in. De meest logische theorie volgens de gyn en de huisarts is dat ik een paar maanden geleden met spiraal toch zwanger ben geraakt en dat dat uiteindelijk een miskraam is geworden (door het spiraaltje) en dat toen de hele zooi incl. spiraal naar buiten is gekomen. Heb namelijk een keer erg veel kramp en veel grote stolsels verloren. Straks weer naar het zh om bloed te prikken en waarschijnlijk een echo. Spannend. Voel me in ieder geval erg zwanger (borsten, buik, "rare" eetlust). Heb geen last van bloedingen en buikpijn, dus dat is een goed teken.

Groetjes Paula

Hoi Paula!

spannend allemaal! Ik hoop dat je straks duidelijkheid krijgt en dat je echt zwanger zal zijn! De symptonen heb je al dus het zal ook wel..
Suc6!

Gr Maggie

Hallo,

Vanmorgen weer bloed geprikt en een echo gehad. De HCG-waardes zijn weer flink gestegen!! Nu is het 3045, dus verdriedubbeld ten opzichte van 3 dagen geleden, dat is dus mooi. De echo zag er ook goed uit. Er was een mooi rond vruchtzakje te zien. Het is nu dus echt officieel...ik ben zwanger!!!!! Waarschijnlijk nu zo'n 5 weken. Over 1,5 week krijg ik weer een echo en dan kunnen ze berekenen hoe ver ik precies ben en (als het goed is) zien we dan een hartje kloppen! Ik heb nu dus drie echo's in 1 week gehad en ben blij dat het even niet meer hoeft.

Ik zag tegen de echo van vanmorgen op, maar nu heb ik echt zin in de volgende echo. Ik denk dat als alles dan goed is, dat ik gewoon bij de verloskundige mag gaan 'lopen'. Ik hoop dat in ieder geval.

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan