Als het goed is, is hier een filmpje te zien....

aaagh, wat een leuk filmpje! Zonder moeite hup op z'n buik en dan lekker staan! Goed zeg! Wat gaat het toch snel he!

Lisenka mv Tessa (die het nog allemaal best vindt op haar rug liggen in de box.......)

Leuk filmpje zeg. Zeker die kwat die naar buiten komt als jij hem vraagt mamma te zeggen, hahaha.
Maar wat een sterke bink zeg!!!
Liefs Nelleke

Prachtig hoor!
Zo zie je het verschil...Senna is 29 augustes geboren en die doet dat echt niet hoor!!
Echt grappig om te zien dat het ene kind veel sneller ontwikkeld dan de ander!!

Nou, die kwat heb ik dan lekker weer van de boxrand kunnen boenen later....

Hahahaha,

leuk man! Vooral dat hij je ziet en als een gek naar de rand van de box sprint om te gaan staan! Echt super!!! Hoe oud is Tygho nu? Twan is 9 mnd, maar doet nog geen poging om te gaan staan ofzo. Wel komt er af en toe iets uit wat op papa of mama lijkt, maar serieus niet echt!!

Ik heb ook gelijk ff je andere filmpjes bekeken!! haha, die papagaai is echt super!!!!

Liefs Maaike

NEEEEEEEE die andere filmpjes zijn niet van mij... Die papegaai is superleuk inderdaad, maar komt niet van deze kant. Alleen het filmpje die hier bovenin de topic staat als link is van mij hahahahahahhahahah

Tygo is 9 maand trouwens...

Groetjes happyM.

Wat een leuk filmpje....en mijn zoontje is ook op 31 augustus 2006 geboren..
Alleen hij kan nog echt niet staan hoor, hij tijgert wel, nog even en dan kan hij kruipen, maar staan.....nee nog niet.
Groetjes Sandra

Ik ben er helemaal stil van....
Knap zeg!
Ongelovelijk!

Enne..echt een heel leuk fimpje!
Liefs Annet
(hoe kom ik nou weer aan dit lettertype..)

Terug
Bovenaan