Als het goed is...

A

Anoniem

Guest
he lieve meiden,
Net test gedaan en er kwam, wel is waar weer vaag, een extra streepje bij dus als het goed is....ben ik zwanger!voel me ook zwanger hoor!had alleen gehoopt dat de streep overduidelijk zou zijn maar dat is niet zo!maar goed een streep is toch een streep!volgende week nog maar eens testen, zal toch wel een keer een duidelijke streep moeten komen, of ik doe iets verkeerd met het erop plassen ofzo! Hopelijk worden we dan in september weer trotste ouders van het brusje van Neomi(dochtertje)!
Liefsss

Hoi,
Een streep is een streep, vind ik ook...
Het blijft dan nog even spannend, maar het is vast raak..
Dus alvast gefeliciteerd!!!!

groetjes

Ja dank je wel! toch blijf je nu onzeker, tenminste heb ik wel!Omdat bij onze eerste meid de streep zo vel was, kon niet missen!en nu elke keer vage testjes! beetje irritant haha
blijf gewoon positief en denk wel dat het raak is!
liefs

bij mij was die ook erg licht, maar dan ben je zwanger. geen streep is niet zwanger. duidelijke of lichte streep is zwanger.

Gefeliciteerd!! geniet er lekker van

Hey!
YES, streep is streep... dus gefeliciteerd. En als het je echt onzeker maakt kan je bij de huisarts altijd een bloedonderzoek aanvragen. Dan weet je het echt zeker.
Liefs

gefeliciteerd!! als dit de voorbode is van een vruchtbaar januari... haha. nee, streep is streep! en idd, zoasl little3 al zegt: anders even naar de dokter, dan weet je het zeker, of een digitale test.

gefeliciteerd. mocht je nou toch nog twijfelen kan je de digitale test van clearblue doen. Daar staat dan zwanger of niet zwanger.

Terug
Bovenaan